Gå til innhold

Bilde/Filmtråd Sommertreff 2010 ACR

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fruen har over hundre bilder på Facebook:

http://www.facebook.com/album.php?aid=448133&id=860680186&ref=mf

 

Og jeg har laget film fra breisladden:

 

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=XVxgagkO3cE&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=XVxgagkO3cE&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Drit bra film!:D rått å se japsedritten drite seg ut, og svenskestålet kjøre som faen:D

 

Sikkert klart det mye bedre med den drittbilen din du ja tipper jeg :respect

 

Har begynt å komme endel klipp og filmer fra treffet på youtube.

Endret av Larsn
.

- Nissan Skyline R33 registrert

- Bmw 320d M Sport 06 mod

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla

(x) volvo 945 turbo vinterbil

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var det MYE stygge biler uten stuk!

 

Var vel 3 som var brukbare, et par 240'r og den ene silvian som sladder bra der..resten var noe ihjel-styla leiketøy som ikke ser ut midt inni skauen midt på natta engang..

 

Næssen: hva mener du med driter seg ut? var faktisk et par av dem som sladda sinnsykt bra?!

 

Når det er sagt så blir jeg så grenseløst lei meg når jeg ser folk kaste bort penger og livet sitt på noe japanske plastkjelker, makan til tapere... fast and the furious var populært for 7 år siden, ikke nå! Hvor vanskelig er det å forstå egentlig..er det ikke litt tøffere å bygge på noe som ikke absolutt alle andre har på banen?!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der var det MYE stygge biler uten stuk!

 

Var vel 3 som var brukbare, et par 240'r og den ene silvian som sladder bra der..resten var noe ihjel-styla leiketøy som ikke ser ut midt inni skauen midt på natta engang..

 

Næssen: hva mener du med driter seg ut? var faktisk et par av dem som sladda sinnsykt bra?!

 

Når det er sagt så blir jeg så grenseløst lei meg når jeg ser folk kaste bort penger og livet sitt på noe japanske plastkjelker, makan til tapere... fast and the furious var populært for 7 år siden, ikke nå! Hvor vanskelig er det å forstå egentlig..er det ikke litt tøffere å bygge på noe som ikke absolutt alle andre har på banen?!

 

99% av norges befolkning vet ikke hva stance er engang.

 

det at dette er noe ihjelstyla leketøy er vell neppe rart, da de er bygd for å fange oppmerksomhet og voldtaes på bane

O 87 Bmw 320i

x 90 Opel Calibra 16v 4x4

x 90 Opel Calibra 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår