Gå til innhold

Lakke-kurs

Ranger emnet


olemarius

Anbefalte innlegg

hva visum skal du ha ? tror ikke det er noe problem, men skal du vere her mer enn 3 måneder må du få aus lappen bare så du vet det, jeg tok lappen her , trenger bare ver 17 her :D .

forsikring er vel hmmm, ikke sikker men ikke sikkert så gale.

men mye japse biler her nede, siden dem er så nære dem. :)

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har du lappen fra før må du bare overføre den, beste er å ha en ny sertifikat, mamma hadde sånn eld gammelt, der det ikke sto på engelsk så vi måtte ha tolk. for at dem sku tro på det liksom.

er vel en liten betaling for å få lappen, ikke mye.

jeg kjører 2 biler, en hyundai excel, drit bilen og en mitsubishi verada 3,5 liter v6. den er rå! :D

 

å studere her er det lureste du har gjort :D bare vent til sommeren, nå er sommern over snart, sommer er når dere har vinter liksom :D faen digg sommer her. 30-40 grader i 2 måneder er ikke å klage på.

 

http://www.autotrader.com.au har brukt biler fra aus.

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Godt å høre :D Gleder meg som en gris! Kommer ned i juli/august regner jeg med. Søskenbarnet mitt er der nede allerede, og han har bare gode ting å si om alt sammen! Får sette meg og søke litt bruktbiler nå :) :)

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Course Outline: Metal pre-tre atment to various surfaces Basic surface preparation Primers and fillers Thinning ratios Gun techniques and application Top coat application Finishing off processes

About This Course: For beginners wishing to develop skills in "Autobody Refinishing". This course covers paint stripping, surface preparation, spray gun techniques, application of primers and top coats.

Fees and Charges: Costs associated with painting the student's own vehicle are NOT INCLUDED in the course fee

 

 

konge :D

Buildt, not Bought

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår