Gå til innhold

Tilhengerfeste Octavia II 4x4 -2005

Ranger emnet


torleifh

Anbefalte innlegg

en del arbeid med ledninsnettet. må demontere sidene i bagasjerommet. sidestøtta på baksetet på v.side. terskel-list bake og forran venstre side.. b-stolpe deksel må av. nedre del av dersen må av. du må ut med sikrinsboksa. om du bruker orginale deler så er det slik at når du kobler i henger kontakten så kobler du ut ryggesensor. annbefaler orginale deler. har hatt noen problemer med egenmontert uorginale sett.

og forr all del sett på et avtagbart ett. tenk på at bilen skal selges en gang. ;)

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for tilbakemeldinger..

Har gitt meg i kast med jobben. Fant en grei hjelp på nettet: http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm

Tilhengerfestet er på plass. Kabelen er koblet bak, etter en del småplundring fikk jeg kabelen frem til sikringsboksen.

MEN: Jeg sliter litt med koblinga ved sikringsboksen. For det første står det at man skal løsne 2 skruer for å få ut sikringsboksen. Den øverste går greit, mens den nederste krangler. Ser ut som om den nederste skruen ikke har gjenger å gå i - at den ikke skal være mulig å få ut. Ser ut som om det er pressa en "skive" inn på skruen. Jeg er i alle fall ikke kar om å løsne sikringsboksen. Noen tips?

 

Problem 2: Monteringsanvisningen referer til biler med eller uten BSG. Hva er BSG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger..

Har gitt meg i kast med jobben. Fant en grei hjelp på nettet: http://www.octavia-vrs.com/technical/estate_towbar.htm

Tilhengerfestet er på plass. Kabelen er koblet bak, etter en del småplundring fikk jeg kabelen frem til sikringsboksen.

MEN: Jeg sliter litt med koblinga ved sikringsboksen. For det første står det at man skal løsne 2 skruer for å få ut sikringsboksen. Den øverste går greit, mens den nederste krangler. Ser ut som om den nederste skruen ikke har gjenger å gå i - at den ikke skal være mulig å få ut. Ser ut som om det er pressa en "skive" inn på skruen. Jeg er i alle fall ikke kar om å løsne sikringsboksen. Noen tips?

 

Problem 2: Monteringsanvisningen referer til biler med eller uten BSG. Hva er BSG?

 

skal bare være å skru ut. gjorde dette senest for en uke siden,

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår