Gå til innhold

Ettermontering av trådløs åpner til sentrallåsen


bluecity

Anbefalte innlegg

utrolig bra tråd! takk for masse nyttig info! men et lite spørsmål: er dette like enkelt på min 123tdt? ville regne med det men lurte bare på om noen hadde peil på dette

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Takk for info om låsesystemet :) Men jeg har et problem med min mottaker. Dette er av typen Seco-larm enforcer SLI 830-4. Jeg fant manualen på nettet, men systemet funker ikke :( jeg mener at jeg har koblet det rett nå, for første gang tok jeg sikringen (det skjer ikke nå). kanskje noen av dere kan hjelpe meg med å se hva som er feil? Skal prøve å få lagt ut bilde av koblingen slik det er nå, i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei !

Sliter litt med å få dette til å funke å håper noen kan gi meg noen tips om hva som er galt her .

Har koblet alle ledningene etter skjema for w124\w201 ved pumpen under sete bak . Det er E220 CE 1994 det er snakk om.

http://www.rclick.co.uk/pdf/mercedes_e200-500_w124_w210.pdf

User name: mkd

Password: rclick

 

 

Når jeg trykker på låse kanppen på fjernkontrollen låser sentrallåsen seg og deretter låser seg opp igjen 3 ganger og holder seg låst opp.

Har stilt dip switchen etter skjema slik som jeg klarer å forstå skjemaet ihvertfall . Regner med jeg kan brenne kortet inne i styreboksen vist jeg prøver feil innstilling på dip switchen ?

Har også prøvd å byttet om på styrekablene men da skjedde det ingenting .

 

Har hatt problemer med låsen på førerdøren at den ikke går i lås før jeg monterte dette systemet , kan det være noe av årsaken ?

Uansett , håper noen smartinger kan hjelpe meg å finne ut av dette :)

 

Edit: fant ut at feilen lå i fører døren , alt fungerer som det skal nå ..

Endret av c1241994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Er det bare jeg som har problem med at "flipp"-funksjonen i nøkkelen slutter å fungere etter ÉN GANGS bruk i tenninga? Skjedde med begge nøklene...

Noen som vet om nøkler av bedre kvalitet? Er jo bare å bytte over emnet og innmaten ;)

Mercedes-Benz W124 200D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjelige kina fjernkontroller som er like,men må finne ein som har noelunde likt bryter og så skal også innmaten i kontrollen virke ellers må flip nøkkel mekanismen være heilt lik sånn att du kan bytte den over.

Eg kjøpte fra kina ser heilt likt og der fungerer flip nøkkel fint men har bare hatt det i ei uke nå så det spørs om det holder i lengden selv om det virker passe sterkt nå.

 

Eg har problemmer me og få baklukeåpneren til og virke på min,den sender ein veldig kort puls med jord(-) varer knapt ett lite sekund og er svak.

Er det noen som har forslag til hvordan eg kan få forsterket eller forlenget denne pulsen,prøvd med rele men virker ut som den gir for svak puls til og aktivere rele det samme gjelder sentrallåsmotoren i bakluken.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår