Gå til innhold

beste bilredningstjeneste for veteranbileiere?

Ranger emnet


ungua

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ferdig med kampanjepris i falcken, og vanlig pris er sviende dyrt (1450kr/år). prøver ennå å finne ut hva jeg har av dekning via forsikringen, men hva er det dere velger? volvoen min flytter på seg nesten 12000km i året, og jeg har lyst på dekning i utlandet også. blir det naf (930kr/år) for alle pengene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
hei, jeg er ferdig med kampanjepris i falcken, og vanlig pris er sviende dyrt (1450kr/år). prøver ennå å finne ut hva jeg har av dekning via forsikringen, men hva er det dere velger? volvoen min flytter på seg nesten 12000km i året, og jeg har lyst på dekning i utlandet også. blir det naf (930kr/år) for alle pengene da?

 

 

Fortsett og vær Falck medlem du. Koster 1500 kr i året, men det er det verd. Husk du har ubegrenset anntall assistanser i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg. Hva betaler du i forsikring for hva slags tjeneste? Jeg hadde en '72 144 DøLuxe fra 2001-2003. Den kosta 1.100kr for full kasko. Dyrt ansvar, men billig kasko (+400kr.) Dog, da jeg krasjet erfarte jeg at veterankasko ikke inkluderer leiebil, det er jo ikke påkrevet på en søndagsbil må vite. ;) :(

 

På den annen side har jeg hatt veteran Kadett B på vanlig bruksbilforsikring og dertil hørende km-lengder. Det kosta ikke akkurat mye. Hva er det Falck og NAF kan by på som din vanlige forsikring ikke dekker? Sånn som i utlandet f.eks. Veldig ofte får du jo et NAF/Falck/Viking medlemsskap med på kjøpet innbakt i redningen på hel/delkaskoen. Eller skal vi si "alltid"? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nå så jeg svarene litt sent. jeg hadde bare ansvarsforsikring på 145en, som jeg endte opp med å kjøre 15000km med det året. har akkurat solgt den, hadde en forferdelig citroën i to uker, nå er jeg tilbake til svenskene (245gl). også den med bare ansvar + naf. :) falcken ble så urimelig kostbar etter det første året...

@skody, hvordan kræsjet du vidunderbilen? ser at en veldig vakker en er til salgs, skulle ønske jeg hadde råd til det nå...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25283650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår