Gå til innhold

K&N/Greenfilter Vectra A

Ranger emnet


NikkiChains

Anbefalte innlegg

vel det jeg har fått høre er at det ikke er heldig for den..ikke vet jeg hvorfor....men det jeg vet er at du MISTER hester på og slenge på det..den blir dauere..får et tålig rått svev, men den sviver dårligere og går dårligere...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg koblet k&n filter på vectran min la jeg opp et rør fra luftinntak i framfangern til filtern slik at den fikk mer luft og kald luft:) e fornøyd jeg :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kobla K&N filteret der det skal være og så legger du opp et rør fra framfangern(finn noko å feste det på) og så får du enden av røret til å ligge at med filtern slik at lufter kjem rett på filtern

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du skal få effekt så må du ha kvasskam,grenrør,effektanlegg og chip som minimum. Da har du kanskje 10-15 hester mer vis du er heldig. Har prøvd powerfilter på flere biler og alle bilene gikk dårligere og brukte mer bensin en med orginal filteret. Har du derimot en turbo motor har du mye å hente kun med filter.

Opel Vectra 1.7 TD

 

Audi 100 2.2 Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du skal få effekt så må du ha kvasskam,grenrør,effektanlegg og chip som minimum. Da har du kanskje 10-15 hester mer vis du er heldig. Har prøvd powerfilter på flere biler og alle bilene gikk dårligere og brukte mer bensin en med orginal filteret. Har du derimot en turbo motor har du mye å hente kun med filter.

 

+1

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår