Gå til innhold

Syttenåring i camarocup!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er vel lov å være misunnelig. Det er ikke slik at penger betyr at du ikke har talent, men det betyr at det er mye lettere å komme seg fram i motorsport.

 

Og selv om du kjører stock...så betyr romslig budsjett at du kan kjøre hardere i selve løpet og kvalik enn et lagt som kjører på stram line, og du kan gjøre mer forberedelser og trene mer.

 

Selv har jeg aldri hatt penger til profesjonell motorsport, og ikke har jeg vært villig til å ta de relativt dramatiske livsbeslutningene de av oss fra en mer moderat økonomisk bakgrunn måtte ha tatt kun for en sjanse til å slippe inn i sirkuset. Så selvfølgelig er jeg litt misunnelig på de som kan prøve seg uten større trøbbel...ingen skam i innrømme det.

Endret av tindebrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart man blir misunnelig...er jo klart det jeg og...men trenger ikke komme med nebbete kommentarer som pappagutt og sånt piss... mange har mye penger... sånn er det bare...men kommer derimot en blærete sosse i pappas bmw og skryter seg opp i skyene, da blir saken noe annet:D:D

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart man blir misunnelig...er jo klart det jeg og...men trenger ikke komme med nebbete kommentarer som pappagutt og sånt piss... mange har mye penger... sånn er det bare...men kommer derimot en blærete sosse i pappas bmw og skryter seg opp i skyene, da blir saken noe annet:D:D

 

Neida, folk blir jo gjerne litt usaklige...det er jo ikke alltidt lett å innrømme at man er litt misunnelig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg så i seneste nr av amcar at det var en artikkel om denne camaroen, og mange andre amcars som er med i ulike klasser asfaltracing. Noen som har oversikt over når det kjøres slike løp? Hadde vært kult å tatt seg en tur får å se på.. :race

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner jeg misunnelse?

 

sent ute jeg men:P

 

SELVFØLGELIG er jeg misunnelig.. Nesten på gråten :p

Har selv drevet en del med motorsport, så veit hva slags tidsbehov og pengesluking som er i det gamet

Enda jeg ikke har vært borti noe på langt nær såå dyrt som dette..

 

Og som flere sier så er det desidert sponsorene som betaler størsteparten..

Men, pappa må ha penger/prioritere penger for guttungen for at han i det hele tatt skal komme langt nok til å få sponsorer for noe slikt.

Mener ingenting galt i det, for dere som kanskje trodde jeg "rakket ned", det er jo supert at det kommer frem tallenter innen motorsporten, og supert at det er folk der ute med penger nok til å få til noe slikt og kjempebra for guttungen at han har fått det til såpass bra !!

Stå på!! :respect

 

Og når du blir schumacher 2, ring meg så skal du få ett kontonr ;)

Endret av Turbokassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår