Gå til innhold

polering av stempler?

Ranger emnet


Hans

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hans

 

Blir nok til at jeg bare smeller den sammen nå, den skal brukes natt til 1 mai! ;)

 

Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl.

Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden.

Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

 

Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl.

Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden.

Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;)

 

D ska j passe på :)

 

Ska du slure natt til 1 da? Bilen din ferdig?

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

 

Gjør det du, men vær nøye med pakninger og pakningsstoff, så slipper du iriterende oljesøl.

Bare se på motorrommet mitt. Det er ikke mye oljesøl der. Motoren satt jeg i for..... tja...... lenge siden. Tror d er 7-8 år siden.

Vaskes vel 1-2 ganger i løpet av sommeren. Mest for å få vekk søle & støv ;)

 

Joa men ikke for mye pakninks stoff det havner garantert i olje sila og hindrer motoren fra og suge opp olja i bunnpanna.

 

Men enkelte steder som i enden av innsuget og endene av bunpanna må det brukes endel pass på tynner vaska paknins flater så det sitter godt og bruk hue så går det bra.

 

Var det Predator Natt til 1 mai Ratata kan jo prøvemontere den i påska hehehe.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

 

Joa men ikke for mye pakninks stoff det havner garantert i olje sila og hindrer motoren fra og suge opp olja i bunnpanna.

 

Men enkelte steder som i enden av innsuget og endene av bunpanna må det brukes endel pass på tynner vaska paknins flater så det sitter godt og bruk hue så går det bra.

 

Var det Predator Natt til 1 mai Ratata kan jo prøvemontere den i påska hehehe.

 

Era

 

HEY!! God idé!

Ja den er kjørbar, så bare å turn key. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 years later...
Snakka med en v8-guru som sa at man kan dra ut noen hk ved å blankpolere toppen på stempla.. Jeg ser ikke helt logikken i det, noen som har noen meninger om dette?

 

Grunnen til at noen polerer stempeltoppen er pga at stempeltoppen blir sterkere.

Dvs har ikke en sprekk en plass å starte så blir det ikke sprekk heller. dette kan også gjøres med råder.

Eat Sleep Drift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår