Gå til innhold

Min familiebil ;) 06 Vw Touran Highline

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

Etter mange Audi og noe sidesprang til japansk ble det denne gangen også en VAG. Min ALLER først vw!

 

 

Denne gangen falt valget på en STRØKEN 06 Vw Touran 1.9Tdi Highline DSG.

Bilen har 105hk noe som forsåvidt er helt greit med tanke på at jeg hadde en 1.6 A3 før denne bilen.

Denne går jo MYE bedre! : rock :

 

Ting som er gjort med bilen er

 

  • LED lys i alt interiør, skiltlys og parklys
  • Nylakkert feb. 2010
  • Rieger øyelokk
  • Rieger bakluke spoiler
  • Rieger beskyttelseslist på bakfanger
  • Byttet speilkapper
  • Kamei grill
  • KW justerbart senkesett
  • 19 TSW Splitz felger
  • Xenon i tåkelys og fjernlys
  • Sotet sideruter foran

Er så langt veldig fornøyd med bilen. Kommer neppe til å gjøre stort med denne her.

Litt lysten på nye felger men man får se :)

 

Hvordan er det forresten å chippe disse bilene med DSG kasse? Får vel ca 130hk etter chipping.

 

Her er noen bilder av min aller første VW : vinke :

touran1-1.jpg

touran2-1.jpg

touran4-1.jpg

 

touraninni-1.jpg

Endret av NoLimit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kar som er stuck in the nineties som har hatt denne ja, øyelokk, Kamei-grill og TSW-felger. Du kan banne på at Poloen hans rocka akkurat de samme modsa i 1995.. :) haha

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kar som er stuck in the nineties som har hatt denne ja, øyelokk, Kamei-grill og TSW-felger. Du kan banne på at Poloen hans rocka akkurat de samme modsa i 1995.. :) haha

 

Hverken øyelokkene eller felgene vil jeg si er særlig 90s da men. ;) Grillen skal skiftes ut hvertfall.

Og nei han har ikke hatt noe polo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polo brukte jeg bare som stereotyp ;) Tenkte ikke felgene i seg selv, men TSW-merket er jo 90-talls til tusen. Noe øyelokk/grillist også er :)

Tøff familietralle du har fått deg da :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken den der ja! Jeg kikker på nøyaktig den samme bilen selv, og har funnet meg en som er helt lik. Jeg trodde faktisk du hadde kjøpt den jeg har kikket på,men det var 2 siffer forskjell på skiltet ditt, og den andre! hehe.

Kom gjerne med en utfyllende beskrivelse av kjøreegenskaper og ditt generelle inntrykk av bilen, når du har fått kjørt den inn! :) Gjerne også en hel haug med bilder, av bagasjerom og alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fikse mer bilder ikveld. :)

Har fått ny grill i posten idag så spørs om den må monteres etterpå.

 

Er veldig godt fornøyd med bilen, DSG og kjøreegenskapene. Nå sitter det jo KW sett på min, med 19" felger. Så litt støy og comfort er jo selvsagt borte. Men lider litt for skjønnheten ;)

 

Touran er hvertfall en MYE større bil enn jeg hadde trodd før jeg satte meg inn i en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår