Gå til innhold

matt lakk!

Ranger emnet


MiniKris

Anbefalte innlegg

hei!

 

har en bil med veldig matt lakk, og skal bruke lakk rens, skjønner ikke helt dette, er ganske nOOb:|

 

6277841_520x0.jpg

 

som dere ser er panser det værste, vil det hjelpe med lakk rens

vordan påføres lakk rens? ta en liten skvett så rubbe et lite område så fjerne restene med en annen, poleringsduk?

eller hva kunne ha trengts mer av å få denne lakken fin igjen?

og tips tild dette med påføring og avføring, skal det ligge litt før jeg tar det bort eller hva?

Endret av MiniKris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilplassert, burde vært under bilpleie :)

 

Men uansett. Er den veldig matt og oksidert har du en tung jobb foran deg hvis du skal gjøre det for hånd ;) Hvordan ting skal brukes står som regel på innpakninga. Bare pass på å ikke bruke for mye produkt! Da har du en unødvendig tung jobb. Ta et panel av gangen.

 

Hvilke produkter har du tilgjengelig? Lettere å komme med gode tips hvis du deler det med oss :)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilxtra i nærheten? Bytt ut klut og garn med pads og mikrofiber fra f.eks. Meguiars, det gjør jobben lettere og bedre. Eventuelt kjøp på nettet ;) Og du trenger beskyttelse å legge på etter polishen. En voks eller en sealer. Prøv et av de matte områdene med denne rekkefølgen: lakkrens-polish-voks.

 

Og kjøpe et clay-kit, det er et must!

 

Les forøvrig denne, der kan du lære mye! ;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke sånn meint da guttææær x)

 

nei kjøpte meg nano teck lakkrens,polerings middel,og lakk forsegling og en best tools ad150 trur jeg den het..

fikk ikke helt samme fargen men den vart MYKJE bedre, tenker dere at det blir bedre vis jeg gjør det en gang til om en vekes tid? skal prøve og få lastet opp bildene:D

 

takker for alle svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår