Gå til innhold

eksosanlegg

Ranger emnet


williboy

Anbefalte innlegg

hei. eksosanlegget på min passat begynner å ta kveld..

da lurer jeg på om jeg skal kjøpe ett nytt. efektanlegg. er det noen som har peiling om hvor man får tak i dette. og noen gode tips hva slaks jeg kan bruke, som passer rett på bilen? dette er en 99 mod passat 1,8t linker og bilder taes med stor takk!

 

mvh william

passat 1,8t 3b i eie

bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm tror du kan velge om du vil ha 1 eller 2 stusser på vær side men da må du seff betale ekstra. det fikk i allefall jeg spørsmål om når jeg betilte på auto parts tel audien min. å før guds skyl bestil rustfrit...

 

dem salta alt før mye hær i bodø

Audi S4 c4:

 

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

 

maped by 034 Motorsport. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

 

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

 

Custom maped by Anders Ringstad 

 

Dyno: whp 380hp / 590nm

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skjekket. å kan ikke få 1 stuss på hversin side. der ligger tanken og hjulbrønn:( men har funnet ett sett jeg tror jeg skal gå får. men noen som vet hva mere jeg trenger om jeg invisterer i dette?

 

http://www.qwt.no/storefront.php?pid=4179

passat 1,8t 3b i eie

bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår