Gå til innhold

Vurderer kjøpt av Opel Sintra

Ranger emnet


geirs

Anbefalte innlegg

Hei , vurderer å kjøpe meg en opel sintra , det ser ut til å være en ålreit bil med 7 stoler , er det noen som kan fortelle meg om det er noen "vanlige" problemer med denne bilen , ønsker ikke å "skru meg ihjel" på noen bil for å kunne ha en ok bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se heller etter en zafira, sintra vil du sannsynligvis slite med å finne deler til, og så fort jeg selv nevnte Sintra hos en opel forhandler for noen år tilbake, så bare flirte han og sa at det var ikke noe å vurdere, så jeg antar at det er en bil med mye småproblemer (sjøl em det er opel :P )

 

Zafira har ikke så ille priser lenger, og så har du jo omega stv også sjøl om bare zafira av de 2 der har 7 seter

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tror ikke det er værre med Sintra enn andre biler på holdbarhet. Jeg er hvertfall fornøyd med den vi kjøpte for ikke lenge siden.. Er noe rusk med blinkersene som jeg ikke helt klarer å finne ut av, men det er takket være låne-henger på Ikea (samme skjedde på Volvoen når jeg koblet til der også:()..

 

Det er så herlig å ha så enormt med plass når setene bak er ute, og så på et blunk kunne sette ett og ett sete akkurat der det måtte passe!

 

Jeg har 2.2 EcoTec motoren, og er igrunn fornøyd totalt sett... Så tung som jeg er i høyrefoten skulle det vel heller vært 3 litern, men det var 80 lapper for en som var like grei som den vi har nå..

 

Anbefaler deg å ta et par på prøvetur, så ser du om du blir Sintra-fan eller ikke;)

Rule 34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår