Gå til innhold

takk for meg, nå har jeg faenme fått nok

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste underfora jeg er aktiv på her er carspotting, nemlig pga bedrevitere og masse drittslening.

 

Til trådstarter, det er frivillig å lese ting som står her på forumet. Om du tar deg nær av ting som blir skrevet på forumet så er kansje ikke internett noe for deg.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen jeg ser ned på, så er det folk som må annonsere at man ikke er fornøyd og slutter å delta på et internettforum. Som om vi andre bryr oss om det, liksom? Vel du får ha lykke til videre på internett!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid viktig å være seriøs også!

 

Nei, liker man ikke noe på det godeste internettet så må man bare overse det, desverre har vi ytringsfrihet og de fleste er for at nettet skal være fritt.

Jeg velger heller å overse noen bedrevitere en å underette meg sensurregime, men det skal også sies at jeg er medlem av div merkeklubbers forum.

 

Det som imponerer mest i denne tråden er at han som laget posten er selv akkurat det han flykter ifra.

Lykke til på nye og bedre(?) steder, får håpe at du ikke møter deg selv i døra for da blir det jaggu vanskelig å flykte!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke admin sletta/ banna brukeren min? gjør det!

 

Jepp, da har dynabel fått viljen sin, og fått en PermBan. Gjør meg ingenting det... Makan til sutring.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et generelt forum som dette vil aldri inneha full ekspertise på samtlige bilmerker. Derfor kan merkeforum være best til enkelte ting. Jeg har for eksempel vært Vacn-medlem, men ble lei av å bare lese om VW/Audi. Det er det som er fint med bilforumet.no, her har vi alt. Så får det heller være at man ikke får svar på minuttet når man spør om tiltrekningsmomentet til veiva på en Hyundai Accident, eller andre litt sære ting :)

 

Vi vil at Bilforumet.no skal tas seriøst, men for å få til det er vi avhengige av at dere brukere RAPPORTERER innlegg dere syns er useriøse/upassende, så kan vi ta tak i det. Så blir alle glade :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da har jeg ett spørsmål, er det verdt å betale 400 kr for å være medlem der?

 

Det er det ingen tvil om. Rabatten du får hos Møller gjør at du sparer inn medlemskapet ved første service. I tillegg mange andre steder du får rabatt, mye folk med god kunnskap på forumet samt at man får bladet Autofil i posten hver måned eller når det kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noe merkeforum å sammenligne med, men jeg synes bilforumet.no er helt topp til sitt bruk. Man får som regel hjelp og tips om man spør, og hjelper andre tilbake. Selvfølgelig kommer man over diverse drittslenging osv. av og til, men det er i mine øyne ikke verre enn å overse. Stå på!

 

Off topic:

Bærumsmann, får man rabatter hos alle VW/Audi forhandlere? Hvor mange prosent? Vurderer å bli medlem, og hvis det i tillegg er prosenter å hente på det er det jo ingen tvil lengre. Blir jo fort et par høvdinger som ryker på deler osv. i løpet av året :p

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mye hjelp her på Bilforumet jeg, og hyggelig respons i trådene mine, med noen unntak. Selvfølgelig får man ikke 100% korrekt svar med en gang, det er alltid flere teorier uansett hva man spør om, men alt i alt finner jeg stor hjelp hos dere:)

 

Tusen takk til alle de hyggelige medlemmene her på BF!:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noe merkeforum å sammenligne med, men jeg synes bilforumet.no er helt topp til sitt bruk. Man får som regel hjelp og tips om man spør, og hjelper andre tilbake. Selvfølgelig kommer man over diverse drittslenging osv. av og til, men det er i mine øyne ikke verre enn å overse. Stå på!

 

Off topic:

Bærumsmann, får man rabatter hos alle VW/Audi forhandlere? Hvor mange prosent? Vurderer å bli medlem, og hvis det i tillegg er prosenter å hente på det er det jo ingen tvil lengre. Blir jo fort et par høvdinger som ryker på deler osv. i løpet av året :p

 

Jeg kan nok ha brukt kunnskapen jeg har fått fra VACN til å hjelper andre her på forumet, men når det blir for useriøst her så ender det med at alle trekker til merkeforumene, og da blir det ikke noe hjelp å få her lengre.

 

 

Vi har rabatter hos møller, mekonomen, osv.. Husker ikke i hodet hvor mange prosenter. Men jeg annbefaler det ihvertfall. Om du er medlem et år og ikke liker det så har du kanskje "tapt" 400 kr. (Selv om jeg er sikker på at du har fått mye for de pengene i bunn og grunn) :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede i år har jeg tjent inn kontigenten til vacn flere ganger.

Fått masse uvurdelig hjelp fra folk som har peiling.

Får også tilbud på masse varer og deler som kanskje ikke alle andre får via forhandlere der inne.

Autofil og treffpunkt gratis i posten.

Rabatter er det også på veng og hellanor, og en drøss andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mye hjelp her på Bilforumet jeg, og hyggelig respons i trådene mine, med noen unntak. Selvfølgelig får man ikke 100% korrekt svar med en gang, det er alltid flere teorier uansett hva man spør om, men alt i alt finner jeg stor hjelp hos dere:)

 

Tusen takk til alle de hyggelige medlemmene her på BF!:)

 

Det er 15% rabatt hos Møller ja. Litt usikker om det er lik praksis alle steder, men har hørt man får det både på jobb og deler, så det kan fort bli noen kroner ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 15% rabatt hos Møller ja. Litt usikker om det er lik praksis alle steder, men har hørt man får det både på jobb og deler, så det kan fort bli noen kroner ja..

 

Hos Møller kan det sikkert være 15%, men nå er det endel VW & Audi forhandlere som ikke tilhører Møllergruppen, og følgelig går det da kun på Goodwill om du får rabatt eller ei.

Lønner seg i aller høyeste grad å sjekke det før en bestiller noe.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår