Gå til innhold

takk for meg, nå har jeg faenme fått nok

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror jeg kan en del om det å velge å slutte å henge på visse forumer, og hva jeg kommer frem til er at det er ikke forumet som forandrer seg, men en selv. Det man interresserer seg for- og fokuserer på- er i en konstant forandring, og til slutt er man helt "ute av sync" med det online-miljøet man først var tiltrukket av. Pluss tilfeller av "cabin fever" da, der man blir steike sprø av å se de samme posterne poste nesten de samme tingene gang etter gang, dag etter dag, uke etter uke og år etter år. Jeg husker når jeg joinet forumet tilbake i 2003 etter at noen spammet en IRC-kanal jeg hengte på på den tiden; jeg var nesten en helt annen person da, ikke til å kjenne igjen for meg selv. Det jeg likte med Bilforumet da var den enorme bredden på merker og stiler, men spesielt prosjekttrådene den eldre garde postet; gjett om det var lærerikt for en amatør! I tilfelle noen skulle være det minste interressert, eller i det hele tatt husker meg (?), fokuserer jeg selv på følgende de siste år: (nei, jeg har da slett ikke begynt å bruke mindre tid foran PC'en selv om jeg ikke er så ofte på BF lengre, heller det motsatte :))

 

CB7Tuner, merkeforum for min type Accord fra 1990-1993

Honda-Tech, trenger ingen introduksjon (de er ikke "hella JDM tyte holmes, sh|ts whack like whoa y0"

PGM-FI, Honda ECU-relatert forum

Neptune, mer Honda ECU-relatert forum

TotallYamaha, Yamaha snøscooter merkeforum

GarageJournal, garasjeforum om bygging av- og livet i garasjen

Home Shop Machinist, forum for metallbearbeiding/maskinering

WeldingWeb, forum for sveising og sveiserelatért

Electronics Forum (Dutchforce), generell elektronikkdiskusjon

Freedomain Radio, podcasts og forum for filosofi/liberalisme

Mises.org, podcasts og forum for økonomi/liberalisme

etc.

 

Alt det beste, gutter; men det var slett ikke med dét sagt at dette er siste post for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da har dynabel fått viljen sin, og fått en PermBan. Gjør meg ingenting det... Makan til sutring.

 

jeg kaster ballen over til deg igjenn og vil bemerke mine ord: makan til oppførsel av Super-moderator.! du fremstår ikke noe bedre selv da du kommer med disse utsagn.

du er moderator og skal optre på en ordentlig måte ovnfor forumbrukere etc.

om du har noe utover det å utrykke ville jeg falt på en pm/privat melding.

du hiver deg på bølgen og kritiserer en forumbruker på et åpent forum og det er ikke meget til forebilde for andre medlemmer.

 

jeg er medlem på et merkeforum og der ser jeg ingen synlige hendelser som dette.

der blir det sendt pm til forumbruker om et problem oppstår.

evt inlegg blir slettet og begrunnet med over trykk o.l som ikke angriper personen direkte.( da evt en pm til forumbruker om det er noe utover som bør tas til etterfølge)

 

enig med trådstarter samt flere inlegg her.

det kan være mye dumt som blir postet på dette forumet.

kansje trådstarter har et annet syn på dette og av det grunnlag velger og tolke dette ved å lage en tråd som henviser til at han har negativ oppfattning av dette forumet`s utvikling.

 

jeg personlig ville oversett, og ikke lage en lang og evig tråd om dette.

 

ang betalende forum,så får du det du mere en det du betaler for.

i mitt tilfelle får jeg et dumperlass med rabatter slengt over meg.

får også bladet bil og et eget blad fra forum av og til.

jeg får også mye proffesionell hjelp samt mye annet +++++

 

for 400 får jeg et abonemang på 1 år,noe som jeg tjener på hver dag om jeg vil.

dett er summen som mange bruker på timer på tull som røyk,alkohol,harry tull til bilen,etc

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kaster ballen over til deg igjenn og vil bemerke mine ord: makan til oppførsel av Super-moderator.! du fremstår ikke noe bedre selv da du kommer med disse utsagn.

du er moderator og skal optre på en ordentlig måte ovnfor forumbrukere etc.

om du har noe utover det å utrykke ville jeg falt på en pm/privat melding.

du hiver deg på bølgen og kritiserer en forumbruker på et åpent forum og det er ikke meget til forebilde for andre medlemmer.

 

jeg er medlem på et merkeforum og der ser jeg ingen synlige hendelser som dette.

der blir det sendt pm til forumbruker om et problem oppstår.

evt inlegg blir slettet og begrunnet med over trykk o.l som ikke angriper personen direkte.( da evt en pm til forumbruker om det er noe utover som bør tas til etterfølge)

 

enig med trådstarter samt flere inlegg her.

det kan være mye dumt som blir postet på dette forumet.

kansje trådstarter har et annet syn på dette og av det grunnlag velger og tolke dette ved å lage en tråd som henviser til at han har negativ oppfattning av dette forumet`s utvikling.

 

jeg personlig ville oversett, og ikke lage en lang og evig tråd om dette.

 

ang betalende forum,så får du det du mere en det du betaler for.

i mitt tilfelle får jeg et dumperlass med rabatter slengt over meg.

får også bladet bil og et eget blad fra forum av og til.

jeg får også mye proffesionell hjelp samt mye annet +++++

 

for 400 får jeg et abonemang på 1 år,noe som jeg tjener på hver dag om jeg vil.

dett er summen som mange bruker på timer på tull som røyk,alkohol,harry tull til bilen,etc

 

Han oppretta en egen tråd for å sutre over bilforumet, da er det greit at han får svar offentlig også. Og det at jeg er moderator er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan ytre mine egne meninger.

 

Bilforumet er et gratis forum, og det er helt valgfritt å logge seg inn. Irriterer man seg over alt som er her inne, kan man like godt finne på noe annet. Det er ikke nødvendigvis forumet sin skyld, henviser til Øyvind Ryengs innlegg tidligere i tråden, som beskriver dette på en perfekt måte.

 

 

(Det er ikke jeg som har stengt denne tråden, sånn for ordens skyld.)

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår