Gå til innhold

Atter et prosjekt.

Ranger emnet


BARE B

Anbefalte innlegg

Har hentet meg en 66 rekord to dørs som skal fixes en smule :-) Stor smule. Mulig V8 det eneste det står på der er NM men man kan sikekrt få det til om man bare vil og står på.

Elelrs er det fint lite rust. Farge : Hotrod gul med hvitt tak. Org bredda felger og litt annet morro.

 

IMG_2360.jpg

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoit! Jeg melder meg med dette innlegg på sirkulasjonslisten av påfølgende nyhetsbrev. Regner med at dette går bedre enn med turbo-B´en. Åsså endte det forresten? Ble den solgt eller står den bak låven? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B kadetten står ferdig sandblåst sveiset og grunnet mens jeg samler deler. Den har det riktig så bra :-) Venter på rør til bur ev så sender jeg den bort for burbygging. Får se hva jeg har tid til :-)

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr begyndt de innledende rundene med SFOOR.

Skal skrive litt mer om dette eterhvert. Fått in nye (gamle )Kadett b stoler i rekorden. Fra siste 173 mod med nakkestøtter. Ser litt små ut men det blir bra når det blir tepper og annet i bilen. Midkonsoll med digert armlene må det vel og bli pga plassen :-) Skal ned i F150'n og finmåle men det ser ut til at plasse ikke skal være noe problem, alt plasering av bremseservo må muligens til.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var mer en nok plass gett. Dette er ikke en 302 da men en 351 med masse snadder som etter hvert skal i F150'n men det prosjektet står på vent som så mye annet. men uansett etter å ha fjernet batterikassa er det mer en nok plass til og med plass til bremse servo.

 

IMG_2393.jpg

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Heisann :-)

Her er det vel på tide med en bitteliten oppdatering.

HAr fått papirer på V8 og vektøkning fra GM Norge. Commodore fjærer er i hus, (tok litt tid å få tak i disse).

Alt annet er avklart me BT og det eneste jeg trenger nå er rekord 2,2 i bremser fremme. Med det er ikke problem. Kjenner en som har :-)

Ellers har jeg vært en del syk så det går langsomt her men det kommer seg nok. Rekorden er sandblåst og grunnet. Stort sett alt av deler er i hus inkl en 302 V8 og AOD kasse. En så lenge holder jeg på med 4X4 kadetten så den har første pri og skal forhåpentlig stå klar til påske.

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår