Gå til innhold

1989 corrado g60

Ranger emnet


opel gt69

Anbefalte innlegg

[/img]har en corrado som eg lurer på og selge for rett pris EU ok til sommeren 2011!!, denne bilen kjøpte eg i fjord sommer, min far eiger stor verksted og er mekaniker så han har gjort alt på bilen, når eg kjøpte den var den rimeli godt rustet under og bakstilling foringer var ødelagt, men under pansere va alt hundre prosent strøkent ! lader var gått 30 km og alt såg nytt ut, det som ble skiftet var bakstilling foringer, alle bremser rundt hele bilen, motorfeste, alle bremserør og slanger, ble tectylert under og lakkert svart under, bilen har en golf 3 gti kasse som kostet 9000 kr, topp og toppakning ble skiftet av forrige eiger og ikkje brukt før eg kjøpte bilen.

 

bilen har orginale skrudde BBS RM felger, har komplett ubrukt lakkert rieger styling kit, senkefjører, strøkne lykter framme, bakrute senker, strøkent svart stoff intriør, sportsratt og innebygd sub i bagasjerommet. alt fungerer i bilen. har 1 stk g60 kompressor kit, me intercooler og alle slanger,fester,skruer, har 1 hjerne, komplett delebil me motor g lader og alt som kan følle med og ekstra baklykter og masse deler, for masse og nevne, alle service er utført når eg har hatt den, har skiftet olje 2 ganger, brukt dyreste oljen eg fant på verkstede, og skiftet oljefilter. registerreim og strammehjul er skiftet for få tusen km sider. bilen har fått flett nye sommerdekk for en uke siden, og har hakka 5 piggdekk brukt en sesong, med firkantede pigger, en av de dyreste dekkene eg fikk tak i til bilen. har strøkent bosal eksosanlegg, og et litt mindre strøken eksosanlegg med fox endestuss, panser er blitt skiftet pga lakkskader, dette ble lakkert av min far som og er lakkerer, ser ikke at det har blitt skiftet. er vw motorsport stab stag framme på den, alle deksler under pansere er der, ser nesten ut som orginalt, eneste er alt luftfilter boksen er vekke så står K&N filter på no. bilen er blitt skikkeli godt tatt vare på, har snakka me forrige eiger før den eg kjøpte bilen av og alt, han sa han ikke hadde noe problem me den bilen. så kom med seriøse bud (ingen skambud) trenger ikke selge bilen. eller ta kontakt for bilder :) nr: 41589468

post-35088-13804852990313_thumb.jpg

post-35088-13804852990405_thumb.jpg

post-35088-13804852990481_thumb.jpg

post-35088-13804852990526_thumb.jpg

Endret av opel gt69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår