Gå til innhold

Pynteramme rundt radio og kjøleanlegg, glass til bakre venstre tåkelykt...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig kjøpt meg en 1998 Chrysler Stratus 2,0 LE som første bil. Kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd så langt! Bilen har gått 132 000km, alle servicer er fulgt og har god oppfølgning (Var tidligere eid av en gammel mann som hadde eid tre Stratuser. Han byttet etter hvert som hver nye modell kom ut før han byttet til Sebring). Er også rustfri. Betalte rundt 38 000kr for den.

 

Men til saken: Jeg ønsker å bytte ut pynterammen rundt radioen og kjøleanlegget, den er i et rart, karbonfiberimiterende mønster. Kunne tenke meg en svart en. Er disse lette å få tak i?

 

Jeg trenger også et lykteglass til bakre venstre tåkelykt. Det har sprukket og har et lite hull, så jeg ønsker å bytte ut dette :)

 

Takker for oppmerksomheten!

- 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic

- 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ! :)

 

Høres ut som du har gjort en god handel :) Som jeg svarte på ditt andre innlegg i prosjekttråden min så håper jeg vi snart ser en tråd fra deg også, hadde vært artig å se bilder av bilen din :)

 

Så til saken, ja:

 

Pynterammen rundt radioen er lett å få tak i, så lenge du finner en hugger i nærheten som har Stratus stående så har de aller fleste svart ramme. Ellers også om noen selger en stratus i deler er sjangsen stor for å finne en svart ramme.

 

Lykteglass til tåkelykt er litt værre, men igjen, hør med en hugger eller noen som selger en stratus i deler har garantert.

 

Mvh

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår