Gå til innhold

Omlegging av dekk i Bergen?

Ranger emnet


roger3000

Anbefalte innlegg

1000,- bare for å legge på dekk du hadde fra før?

 

Tror jeg betalte 100kr dekket en gang. Husker ikke helt hvilken verkstedkjede det var.

 

Jepp...

Hadde med nye dekk selv, men de skulle vel straffe meg for at jeg ikke kjøpte dekkene hos de da sikkert.

Senere handlet jeg 4 piggfrie hos de, sa at jeg ville ha noen rimelige 16".

De rimeligste de hadde var til en totalpris i overkant av åtte tusen:oohh

99 Audi A6 2,4 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Kristiansandsområdet ligger prisene på mellom 100 og 150 kr felgen ferdig avbalansert. Så tillegg for av/på bilen, nye ventiler osv. Noen tar litt ekstra for lav profil.

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oohh Herregud! Kjøpte Nokian Hakka 4, riktignok piggdekk, til 1000,- dekket, og da var omlegging inkl.

 

Det var i dim. 205/55 R16.

 

Edit: Det ble feil. 195/65 R15 tror jeg det var. Blander med sommerdekk=P

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg faktisk midt i Bergen så trenger vel ikke å kjøre så langt selv,

men da jeg flyttet hit så tok jeg bare det første og beste for å få jobben gjort.

 

Nye sommerdekk er bare ett par dager unna nå,

er på vei fra tyskland i skrivende stund.

De dekkene var ikke fullt så dyr da.

2700,- for 4 stk. 235/40/18 ferdig levert på døren.

Prøvde meg på dekkene med navnet Westcoast.

Regner ikke med at det er de beste dekkene til den prisen,

men så lenge de ikke lager for mye støy og er noen lunde så er det bra nok til meg.

99 Audi A6 2,4 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk dekkmann!! de skulle ha 960 kr for og legge om mine 16` dekk og felger. Gikk rett over veien og snakket med dekkhandelen som tok 500 kr for omlegging og balansering! Ligger oppe på kokstad. Veldig blide og hyggelige folk, kan stert anbefales!

 

Takker for tipset Remulade

99 Audi A6 2,4 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

Dekkbørsen på Rige tar 100 kr felgen + 12,50 kr pr. ventil (vanlig svart). Blir altså 450 kr. totalt for 4 felger med nye ventiler. Tror ikke det er noen som er billigere :)

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår