Gå til innhold

Audi 100 1994 bytte høyttalere.

Ranger emnet


myyyh

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du "forgoten+++" har audi 100, det er det samme som trådstarter har og han har tydeligvis ikke skruer, men jeg (har A6) har også skruer.

Så enten har han skruer eller så har noen andre vært inni døra å satt fast høytallerene på en annen måte.

Tror ikke Audi kom med skruer i 1992 og noen annen form for nagler i 1994 og skruer igjen i 1995 :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i hvertfall ikke de samme som jeg har i A6'en.

Jeg har bass høytaller og diskant. Men her er det begge i en, så mest sannsynlig er disse bytta ut senere og derme satt fast på en annen måte.

Men, som tidligere, er det ikke mulighet og skru de ut, så bor opp de "naglene" :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i hvertfall ikke de samme som jeg har i A6'en.

Jeg har bass høytaller og diskant. Men her er det begge i en, så mest sannsynlig er disse bytta ut senere og derme satt fast på en annen måte.

Men, som tidligere, er det ikke mulighet og skru de ut, så bor opp de "naglene" :)

 

Får se hva det blir til, må se når de nye høyttalerne kommer:)

 

Tror ikke jeg får ut den øverste "naglen" uten å skjære til i dørtrekket:/

 

Men er jo tungvindt å ta av hele dørtrekket for å bytte høyttalere..

Audi 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo tungvindt å ta av hele dørtrekket for å bytte høyttalere..

 

Hehe, jeg skal si deg en ting jeg. Det er faktisk veldig skjeldent du kan gjøre det så lett som her (hos meg i allefall) som regel må man "alltid" av med dørtrekket. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Har en sub kasse til 100 og s4. Som er felt ned i gulvet i bagasjen . Har fortsatt reservehjul og jekk osv under. Kassa er på 22liter lukket.

Kan jo kjøpe ny type reservehjul og øke volumet med ytterligere 20 liter om man ønsker åpen kasse. Kassa går i ett med resten av bagasjeroms gulvet og er trekkt i sort filt. Forsterker og treminaler er på undersiden av kassa.

 

Funker som en drøm. Har rockford fosgate 12" helix . Og 800.1 rf forsterker i den nå.

 

Kassa er bygget i 30mm mdf .limt med polyestre og skrudd med hauger av skruer. Gikk nesten 100 stk om jeg ikke husker feil.

 

Focal 100kpr k2 power funker som fan i audi`n

 

bud!!!!

 

Noen som har bakluke og avse? Rød? :) har quattro dørtrekk til alle 4 dørene som skal vekk pluss en grønn bakluke til 100 /s4 .

AUDI S4 2.2 MAN 482HK JONUS MAP

AUDI 2.3 QUATTRO

SUZUKI SV650S NY 08`ZX1R DEMPERE OVER HELE

Buell XB12R Firebolt 05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår