Gå til innhold

Cool stuff til garasjen!

Ranger emnet


Fenwick

Anbefalte innlegg

Er straks ferdig med et skikkelig oppløft på garasjen, bare noen strøk igjen med mailing og montere lysamaturer igjen..

Så er det hvordan jeg ellers skal rigge den videre, vil ha en del cool stuff i den, det kan være flag, skilter, kjøleskap osv osv..

Noen som har gode forslag for å få en garasje konge innvendig??:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du skal bruke garasjen til. Er det først og fremst verksted, så foreslår jeg at du planlegger med minst mulig ekstra stash. Arbeidsflater, skap, skuffer, benker og gulv som er lette å holde ryddige og rene.

 

Skal du bruke den til utstilling eller møtested, er det noe annet. Da foreslår jeg å innrede den med et gjennomgående tema som interesserer deg. Men ikke overdriv, det enkle er ofte det beste.

 

Mange prosjekt og gode ideer her: http://www.garagejournal.com/forum/index.php

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall lyst på det NOS "kjøleskapet". :)

 

Spørs hva du skal bruke garasjen til. Er det først og fremst verksted, så foreslår jeg at du planlegger med minst mulig ekstra stash. Arbeidsflater, skap, skuffer, benker og gulv som er lette å holde ryddige og rene.

 

Skal du bruke den til utstilling eller møtested, er det noe annet. Da foreslår jeg å innrede den med et gjennomgående tema som interesserer deg. Men ikke overdriv, det enkle er ofte det beste.

 

Mange prosjekt og gode ideer her: http://www.garagejournal.com/forum/index.php

 

 

Den kommer til å bli litt kombi men mest utstilling så et gjennomgående tema er no det som blir mest stilig ja!

 

Var knall den linken du hadde her og tror det er mangen gode ide'er og skal bruke noen kvelder på å myse her..

Mye amrikansk da så er ikke alt man får kjøpt her hjemme men finn.no er en god plass det også.

Så skal jeg se om det ikke er noen gode skap osv på IKA som kan brukes:thumb

Har blandt annet tenkt å kjøpe et dvd glass skap til å rigge 1:18 skala biler i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår