Gå til innhold

Generelt om Bora

Ranger emnet


-=JJ=-

Anbefalte innlegg

Det står mellom 17" og 18" :) ....er ikke så altfor opptatt av bredden så lenge den er over 205:) Men vil ikke at felgene skal være så store at jeg subber borti hele tia :P

 

Edit: 225/40R18 passer?...blir ikke for stort?

 

Kjører med 225/40 - 18 på min... funker fett det...

 

4414560011_5b2f3c1b59_b.jpg

 

Ser slik ut, har ca. 2cm senk...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i bunn og grunn en golf da, girkassene er lagd av papp :(

Foringer i bakaksel ryker, ikke en racerbil med 100hk.

Hørt rykter om låsekasser i dørene er dårlige.

Ellers er det billig med deler og lette biler å skru på.

Får jo bøttevis med styling og dill til de.

2000 Vw bora slow and soon to bee low edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anngående felger på bora så går det fint med 19" uten at det subber. Det som er viktig er å ha dekk som ikke er for breie. Hvis man skal senke mye er det en fordel å ikke ha breiere en 215 dekk. Bora er jo en golf som sagt over her. det er bare en sedan utgave med annet panser, lykter, skjermer og fanger. Hvis du vil ha en morsom bora kjøper du en 1,8T. Det er en morsom motor i en så liten bil, spessielt hvis du koster på en chip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

er ikke så mange av de nei.. satt å kikka på finn hver dag i nesten ett år før jeg fant min.. og gikk glipp av en annen som blei solgt rett foran nesa på meg :P

 

men ikke no problem med 18", jeg skal kjøre 18x8,5 med 225/40 foran og 18x9,5 med 225/40 bak

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår