Gå til innhold

/////Alpine spiller selges!

Ranger emnet


@Peders@

Anbefalte innlegg

Selger min 2 månter gammle ALPINE CDA-105RI!

 

Spilleren ble kjøpt av meg på spaceworld-Hønefoss.

 

Eneste feil er REM, den er kortsluttet, så det vil koste 1500kr og fikse, dette ville ikke jeg, så jeg fikk en fin pris på en anna spiller så jeg kjøpte den. Først etter kjøpet ble jeg tipset om at det går ann og bruke antenne kablen som rem, som gjør samme jobben, ellers fremstår spilleren som strøken og alt av kabler osv følger med i esken sin!

 

BUD! :)

 

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6769&katid=2&mid=m436&id=&vn=736

Endret av @Peders@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender spilleren signal gjennom signalkabelen som vanlig selv om REM er kortsluttet?

 

Vil det i så fall bety at man kan sette på en bryter til forsterkeren og slå den på manuelt?

 

Vil ikke ødelegge salgstråden med masse snikk-snakk, men dette er vesentlig for verdien på spilleren.

 

mvh movikong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spiller som gir deg masser av god underholdning - time etter time...

 

Bass Engine® gir deg full kontroll på lyden bl.a med delefilter og subwooferkontroll

 

• 4x50W

• USB

• BassEngine®

• 3 linjeutganger (2V)

• MP3

• 5X9 Dot-Display

• Full Speed iPod kontroll

• CD-R / CD-RW kompatibel

• MP3 Tekst (ID3 Tag)

• Regulert 1-bit DAC

• Disc Title Memory

• Kompatibel med iPhone, 4./5. gen. iPod Video/Photo, iPod mini, iPod nano og iPod touch

• High-Pass Filter

• Treble Center Frequency kontroll

• Bass Center Frequency kontroll

• Subwoofer Level kontroll

 

 

3495,- NY. første mann med 1000,- kr får den :)

Endret av @Peders@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender spilleren signal gjennom signalkabelen som vanlig selv om REM er kortsluttet?

 

Vil det i så fall bety at man kan sette på en bryter til forsterkeren og slå den på manuelt?

 

Vil ikke ødelegge salgstråden med masse snikk-snakk, men dette er vesentlig for verdien på spilleren.

 

mvh movikong

 

den sender fortsatt signal gjennom signalkabelen ja... Du kan bruke en bryter men det er like greit og bruke den som het power antenna på spilleren. Den er egentlig beregna på motorisert antenne men kan også brukes som rem..

 

Knall spiller, løp og kjøp..

Citröen Xantia 1.9 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår