Gå til innhold

Navn på styling?


Gooner87

Anbefalte innlegg

ingen styling på den der gitt. Orginal GST

 

Takk for hjelpen!

 

Syntes den var råtøff. Hvordan kan man for eks gjøre en GSX lik som den. Eller tilnærmet lik. Holder med fin lakk, senk, sote rutene, og noen fete fete felger.

 

Har vært i kontakt med han selger denne.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=18715624

 

Hvor vanskelig er det å få skilt på den selv. Han skal ha en 20k ekstra for å få skilt på den. Er det mye jobb? Jeg har null peiling og null kontakter når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må muligens ha orginale dekk/felger, orginale baklys, og som annonsen sier, bygge om til vanlige blinklys.

Ellers er det bare å ta kontakt med innførselen i drammen eller trondheim for å få den godkjent. Så må du innom biltilsynet en tur.

 

den du ga link til trenger, felger, senk, soting og en stor intercooler i fronten. Så er den lik. Så for ca. 30 000,- så blir den lik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bare drite i å få skilt på den gsx'en der, garanterer deg

 

 

bilen skal vere original som da den forlot fabrikk for å få den godkjennt på unntaksparagraf 1.15

 

da må han isåfall demontere alt han har satt på først, få tak i originale delene og så få den godkjennt

 

 

den bilen har vert oppe til diskusjon fleire ganger, du kan jo stikke innom forumet på mitsubishklubben.no , et par stk der som har gitt opp allerede

 

 

Har selv ein GSX 97 mod, kan skrive opp et par småting som går igjen på stort sett alle eclipser , og du kan sjekke http://www.vfaq.com som er "bibelen"

 

 

Dårlige ; ( min erfaring )

 

- Lekkasje problemer ( spesielt de med turbovinge, vannet lekker inn under vinga ) , dårlige pakninger rundt bakruta og i taket. Og hovedproblemet her er at mitsubishi lager ikkje lenger pakningen til bakruta ( den er forma som ein stor O ) , så du må enten finne ein på ein skraphandler eller lage til nåkke sjøl.

 

- Elektriske vinduene er eindel kødd med, det som går igjen ofte er at to plastikk-bitter inne i førerdøra knekker og vinduet går lenger opp enn det skal så det setter seg fast mellom døra og karmen når du har døra igjen. Hadde det sjølv på min men er ein enkel fix om du veit kordan =)

 

- Om du planlegger å pimpe opp motoren er det mange som tar ut "balance-shaftet" ettersom dette kan ryke og traspe hele motoren din

 

- generellt litt sånn småplukk på de heile veien , men kjøper du skikkelige deler så holder det. Har kjøpt alt av Gates-racing siden eg fekk min, de har garanti til dommedag.

 

- Har hørt at kalesjen på spyder-versjoner er dårlig men har ikkje det sjølv så veit ikkje

 

- masse støy, hører godt det som skjer utenfor bilen =P

 

Gode ting er vel at med billige oppgraderinger så går bilen sjukt bra , delene er billige om du bruker amerikanske sider som ( http://www.extremepsi.com <-- genial side , kjøper alt derfra ) får originale mitsu deler samt alt annet du trenger

 

Eg brukte budsjett på 16 tusen ( dyser, bensinpumpe, turbo, intercooler, logger og litt stasj til + skrudde opp turbotrykk ) bilen går som et villdyr

 

forsikringen er ikkje så gale ettersom dei er sjeldne biler , betaler 8000 i året for min 97 GSX med 280-300hk, 4x4, automatgir. fullkasko.

 

 

Men verd alle penga ettersom du har ein bil som etter min meining har et av de kuleste designa i manns minne =)

 

 

PS : de lekker ofte eindel fra blokka, sjekk godt der er mitt råd

 

PSPS: og ja , den bilen er original, bare godt tatt vare på i lakken, senka, sota ruter, nye felger , intercooler og nye kvite "side-blinkers" framme på fangeren ( har de samme eg så kjennte de igjen ;) originale er gule )

Endret av andakanda

Mitsubitshi Eclipse 97 GSX, 2.0 - 220hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår