Gå til innhold

Tåkelys - Golf 1.6 Highline

Ranger emnet


morteen

Anbefalte innlegg

Har du funnet kabel på den andre siden også...?

 

Det er ikke noe vanskelig å koble det opp til orginal bryter med tåkelys foran- funksjon... Hvis jeg ikke husker helt feil er det pin nr. 8 som er tåkelys. (Er ikke sikkert jeg husker riktig) Er en stund siden jeg gjorde det selv...

 

Men jeg koblet i vert fall opp med nye kabler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke kabel på andre siden.

 

Hvordan skal jeg evnt. koblet opp? Har sittet å søkt på google leenge, men finner ingen guide på hvordan jeg skal gjøre det.

 

Og vis jeg ikke tar helt feil, så er det tåkelys i lyktene foran, må jeg evt. koble ut de, når jeg setter de i fangeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har kabel fra før får du det billig på f.eks ebay.

 

Og det er veldig lett å se om du har tåkelys i orginal lysene dine, hvis det er noe lys under blinklyset i midten så er det tåkelys. Men det er mest vanlig på GTI tror jeg. Hvis du ikke har lys der er det bare en krom kule lignende ting der.

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNIVERSAL-FOG-LIGHTS-LIGHT-WIRING-WIRE-HARNESS-KIT-H3_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1e5b2dfbfcQQitemZ130378759164QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

Dette er link til et tåkelys kabelsett, jeg vet ikke om du har lys fra før eller om du skal kjøpe med eller uten kabel jeg men...

Men uansett, så driter du bare i den teite svarte bryteren og kobler kabel til den mot en orginal bryter, det høres kanskje vanskelig ut men alt sammen er ganske lett. Resten er bare strøm fra batteriet til hver lampe og relé og sikring følger med.

 

 

Har vurdert å lage noen tegninger av hele greia, for det er ganske populært med tåkelys i grillen. Men jeg får se...

 

Håper du ble noe klokere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår