Trond S 10 Report post Posted March 28, 2010 Er det noen som har ett tips eller to om hvordan man får løs bunnpannen på min 99mod 1,6l?? Har løsnet alle små skruer under og tre på siden, er det noen eg har glemt? Eller sitter den bare jæ### godt fast i pakningen? Håper noen kan hjelpe! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dagitronder 10 Report post Posted July 21, 2010 Er det det plastdekselet under motorblokka du tenker på? Jeg kjører faktisk rundt uten denne. Manglet på min bil når jeg kjøpte den. Er ikke noe EU krav om å ha denne og det er bl.a lettere å komme til oljefilteret når denne er av, så er ikke noe å stresse med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iversn 10 Report post Posted October 11, 2010 jeg byttet denne på bilen min tidligere i år, og hadde samme problemet, men hos meg viste det seg at den satt godt fast, men var et par skruer som var godt gjemt, så du bør se godt etter, kanskje finne en tegning på nett med oversikt over hvor alle skruene er og være sikker på at alle er utskrudd:) Quote Share this post Link to post Share on other sites