Jump to content

Toyota MR2 selges

Rate this topic

Trondh
 Share

Recommended Posts

Jeg må kvitte meg med min Toyota MR2 1986-modell. Fint behandlet, fint kjørt, men må evnt. pusses opp utvendig pga rust og småskader. Interiør i bra, original stand. Noe ekstra originalt utstyr.

Bilen er i daglig bruk, og går som ei klokke. Dersom ingen vil kjøpe bilen går den til hugging, så her er det mulig å gjøre et kupp!

Jeg må kvitte meg med min Toyota MR2 1986-modell. Fint behandlet, fint kjørt, men må evnt. pusses opp utvendig pga rust og småskader. Interiør i bra, original stand. Noe ekstra originalt utstyr.

Bilen er i daglig bruk, og går som ei klokke. Dersom ingen vil kjøpe bilen går den til hugging, så her er det mulig å gjøre et kupp!

Er også intresert.

Har du bilder og litt mere spec.

Hvor langt den har gått osv.

Bor forresten i Narvik.

Har den soltak? Jeg er ca 1.88 avhengig av dagsform og satt vondt i en utgave med soltak. Satt som i en Mazda 626 GD, med strake armer og knære oppunder ørene.

Tåler den fint en tur på hundre mil uten bekymring? Hva er bra og hva er ikke fullt så bra med bilen unntagen rust i tanklokket.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By El raza
      Hei.
      Lurte på om noen har tips til verksted (el. Lignende) som overhaler turbo billig og bra...
      Har en Volvo V70 (d5) som kunne trengt en turbo overhaling...
    • By xSay
      HeI! 

Er ny på forumet her så håper eg poster dette på riktig sted, vist ikke kan det flyttest til eit annet sted! :)

Har en Ford Granada 82mod 2,3 V6 som eg holder på å fikse opp, sidan dette er skjeldne biler så ønsker eg å bare fikse øydelakte ting og ikkje ødelegge en gammel klassiker med "styling". Men eg har problemer med å finne steder eg kan kjøpe deler til den. Delene trenger ikke være orginale, så lenge dei har samme funksjon som orginal delene. Akkurat no er eg på utskikk etter speedometerwire og handbrekk wire, noen her som vet hvor eg kan få kjøpt dette?

Mvh
      xSay

• By nettby
      Hej :) Jeg har totalvraket bilen min og trenger nå en billig bil SNABT, noen som har noen og komme med :D ? (merke , modell)
      Er ikke noe spessiellt handy med biler, kan ikke mye om det så trenger og få noe tips om hvilke biler som har konstant pris sjkønner jo jeg ikke får noe superbil men vil ha en kul bil, automat eller manuell har ikke noe og si :)
      På forhånd takk for svar :) er ikke noe fan av bmw
    • By Olderlokken
      Hei.

Jeg har hørt at Mercedes og BMW er biler som ikke er så veldig lure å ha som første bil siden de er dyre i deler osv? er dette sant?

Selv vurderer jeg en Opel Omega B som første bil, men har veldig lyst på en BMW e30, men har ikke så lyst på BMW siden mange sier de er dyre i drift.

Hva er sant, og hva er ikke?
    • By persen1337
      hei, jeg lurte på hvilken suv er billigst å eie i norge, med tanke på at det er en diesel å delan ikke koster så sabla mye, kjører en bmw... enough said... bor ennda i indre finnmark med mye skog å så si mye offroad å disse hovedveian e ikke blitt vedlikeholdt siden 1943 mye hull og ujevne veia så ikke noe særlig for sportsbila. har lyst på en suv fra 1980-1999 rundt der å e ikke mye "data i bilen" jo mindre av det tullet jo bedre, billige deler, lett å reparere, å lite diesel forbruk, tåler litt trøkk for en møkkajobb.
      hvis det finnes en sånn bil ikke nøl med å si ifra, har ikke erfaring med de type bilan så må spørre.
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy