Gå til innhold

Carboondeler ? Noen i Norge som driver med slik?

Ranger emnet


Ghost.

Anbefalte innlegg

Hei å hoppsan

 

Noen som kjenner noen som kjenner Noen som lager eller selger carboondeler i Norge ?

Eventuellt "billige" forhandlere over nett i utlandet også.

 

har funnet en forhandler men han skal ha 6100,- for golf 2 panser ink inpakking og frakt

da snakker vi fullkarbon og ikke glassfiber.

 

kom med tips og forslag danke

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på om han fortsatt holder på, men det var en i Hokksund som drev med carbon.

Holdt til på et sted rett før Hokksund (like ved hvor de trener på å slå golf baller) og tror navnet er Solberg.

Drev også med racing med en selvbygget Renault hvor til og med rattet var laget i carbon.

Må vel være noen fra Hokksund som kjenner til ham. mener han også lagde skjermer mm til blant annet Sverre Isacsen.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida sier ikke det er så ille med full carboon i å med at jeg er lite kjent med carboon deler mer enn det jeg vet at det koster litt, men tenkte om jeg kunne slippe toll ol. og litt billigere frakt om noen kunne gitt meg noe innlandspriser å sammenligne med

 

Javisst koster det å være kar

Endret av Ghost.

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er faen meg gjerrig. om du synes at 6100kr for panser MED frakt er mye.. gjennomsnittlig seibon panser koster 12.000kr!! det kosta panseret mitt.

 

og ikke tro at du vil få det billigere i norge. først og fremst fordi støpeformene må lages, og med mindre han lager 30stk, noe han vil tjene på vil den første koste deg MYE!

 

for å ikke nevne venting og driit!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men som enda i motormiljøet burde du godt til nå ha visst at NORGE er svindel på pris i forhold til alle andre i verden!

 

eneste muligheten er jo om noen allerede har et ferdig, eller støpeformene klare.. men hvor mange carbonpanser til golf 2 finner du på markedet? ;)

 

Jeg tror du i grunn skal være rimelig heldig om du finner dette billigere i norge uten at det ser ut som at 10 åringer har støpt det sammen.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår