Gå til innhold

Streetmeet gjøvik 01.05.10!

Ranger emnet


nollie1982

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal dere faen meg ha betalt for at folk skal menges med dere??? latterlig!

Dette er pga vi planlegger å avholde flere større treff, men å leie baner er ikke gratis, og ved å ta inngang her vil vi kunne minke prisen på banetreff slik at det blir billigere for de som vil være med på et større og MYE bedre treff med mulighet til å kjøre på bane. Som f.eks vålerbanen, men syns du 50,- for en hel dag er mye så burde du regne litt på hva det egentlig koster å ha noe som dette. 50,- er ingenting. Men såklart. Alle kan ha sin mening.

 

enig med Robert, helt latterlig at det må betales, ikke det at jeg ikke har råd, men av prinsipielle grunner er det helt feil

Grunnen til 50,- pr. pers er jo ganske enkelt at vi må pga våre planer om større treff. Og derfor er ikke dette en sum som folk ikke klarer å legge ut. Skulle vi ventet til vi hadde nok medlemmer til et slikt treff ville det tatt mange år. Men vi vil prøve å få til et stort treff så fort som mulig. Slik at vi som liker biler, motor og røyk får et bedre tilbud. :D

 

Vi har fått mange reservasjoner på utstillingsplasser, og det ryktes om mye folk denne dagen. Været ser ut til å bli bra også. Så håper jo at så mange som mulig vil ta turen innom vårt treff og gjør dette til en god dag. :D

 

Kim-Rune

Web-/Medlemsansvarlig

GTGATEBIL.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig at å suttre over 50kr blir litt galt, du får jo ikke en halvliter for den prisen engang.

 

Dra på treff, se mye fete biler, konkuranser, kanskje noe tilbud fra stands for prisen av hva en pølsemeny koster er faen meg ikke ille!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig at å suttre over 50kr blir litt galt, du får jo ikke en halvliter for den prisen engang.

 

Dra på treff, se mye fete biler, konkuranser, kanskje noe tilbud fra stands for prisen av hva en pølsemeny koster er faen meg ikke ille!

 

Helt enig der. :D

 

herregud. 50 kr i dag er ingen ting :P og om de vil satse større eks som gatebil, så må man jo tross alt ta betalt. du driver ikke butikk med for lave priser så du går konk.

 

Godt det er noen som har skjønt hvorfor ting er slik de er. Og må jo si det enkelt da. Har du ikke den 50 lappen til inngang har du nok ikke penger til bensin for å komme på treffet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du faen meg gi deg.. er ikke de lusne 50kroner som er saken. jeg kan banne jævlig på at INGEN! av dere her på forumet har like mye diesel utgifter som jeg har. å tanke for 1400kr i uka er ikke akkurat uvanlig!

 

MEN!! Prinsipp saken å ta til seg en parkeringsplass og invitere folk på treff og ta betalt for det som jeg sikter til..

 

at dere skal ha banetreff.....likegyldig for min del.. dere får ta betalt DEN dagen det kommer.. det dere sikter til nå er jo som staten har gjort i alle år.. bompenger for prosjekter som "kommer" og før du vet ordet av det er det enda en bomring som dukker opp for å ta seg betalt for enda mere som ikke kommer..

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må du faen meg gi deg.. er ikke de lusne 50kroner som er saken. jeg kan banne jævlig på at INGEN! av dere her på forumet har like mye diesel utgifter som jeg har. å tanke for 1400kr i uka er ikke

 

Jeg tanker diesel for 900 og bensin for drøyt 800. :D

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det dere sikter til nå er jo som staten har gjort i alle år.. bompenger for prosjekter som "kommer" og før du vet ordet av det er det enda en bomring som dukker opp for å ta seg betalt for enda mere som ikke kommer..

 

For å tilfredstille deg så er det allerede bommer rundt parkeringsplassen på CC Gjøvik, men akkurat denne dagen koster det 50 kr å passere dem.

 

Gjøvik Amcar klubb bruker forresten å ta 100 kr i inngang på sitt høsttreff på samme sted, og har ikke hørt noen har klaget på det

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik Amcar klubb bruker forresten å ta 100 kr i inngang på sitt høsttreff på samme sted, og har ikke hørt noen har klaget på det

 

Helt ærlig så syns jeg det er helt drøyt å ta betalt for å gå på en parkeringsplass for å kikke på biler ;)

 

Hvor mye koster det å leie denne plassen denne dagen da? Koster det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med 200'en og masse gummi som jeg må kvitte meg med :D:disco

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å tilfredstille deg så er det allerede bommer rundt parkeringsplassen på CC Gjøvik, men akkurat denne dagen koster det 50 kr å passere dem.

 

Gjøvik Amcar klubb bruker forresten å ta 100 kr i inngang på sitt høsttreff på samme sted, og har ikke hørt noen har klaget på det

 

da er man i hvertfall sikra tøffe biler, betaler med glede 100kr for et amcar-treff! På mange streetmeet så er kidsa med sæggebukser og 200sx/e30 etc som møter, da er det forståelig at ingen vil betale for å se på

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er noen amcar biler som møter også.. hva sier du om en ORGINAL shelby gt500? eller en gt500 lokkalike med ford racing bigblock og kompressor som ikke går på fullt trykk pga. bakakslingen tåler "bare" 1000 hester? alle tror folk rundt her kjører gamle 240'er og gamle hauger av noen biler,men nytter ikke å tro da vi andre vet! her går det faktisk MYE gromt! men som sagt mange ganger tidligere, har du ikke lyst MÅ du ikke komme.. tror det er nok som kommer uansett! de som vil betale 50 kr. for å komme til et fett streetmeet med masse biler,stands med GODE tilbud og mange bil interesserte som du kan dele erfaringer med eller stifte bekjentskap (trengs da man driver med bil :P) så er dere hjertlig velkommen! og til DRFT-R: Hva du mener og hva som faktisk er virkligheten er nok to forskjellige ting noen ganger! for Banetreff vil vi jo selvsagt ha.. hvem vil ikke dra på en bane og grisekjøre som f... da? og jo fler som kommer og vil betale 50 kr. jo billigere blir det jo for å komme på banetreff!

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår