Gå til innhold

S: Honda civic coupe 1,5lsi 1995 modell. 49 000,-

Ranger emnet


|teeBoY|

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lufter salg av civicen min grunnet omprioriteringer!

 

Kjøpte denne i desember og begynnte å fikse den opp. Har kostet på den endel til nå på den korte stunden. og fikset mye på bilen.

 

Nye Ksport coilovers høyde og stivhets justerbare

Blox alu lca i gull

Blox camberkit foran

Blox camberkit bak

Skunk2 dual bend shortshift

Skunk2 girkule

Ny toppdekselpakning

lakkert toppdekselet(ble ikke helt bra)

Ny olje og olje filter

nye baklykter (red/clear)

Nye pyler dyser

Nye honda emblem

Byttet instrumenthus (fortsatt samme km teller!)

Nye corner blinkere foran som jeg har 'sotet' oransje selv

Ny dørstopper

2 nye lister på fører siden av bilen

2 nye sett med gulv matter (ett i gummi og ett i stoff)

nye mugen style pedaler

nye røde pluggledninger

nye NGK platinum plugger

Ny frontfanger fra veng

skal lage ny gulv plate i bagasjen

fått tak i en midtkonsoll i bedre stand

lakkert vindus viskerne og satt på nye blad

Nye matchende hjulmuttere

Nye Konig felger i 15x7,5 med nye Toyo T1R 195/50 dekk

lakkert varme deksel over eksos manifoild

Nye orginale skvettlapper hele veien irundt

Spoonstyle frontleppe(ikke montert)

tatt skikkelig innvendig vask (fjernet allt av stoler for å komme til)

Kjøpt inn nye trekk til deler av dørsidene

 

Bilen hadde litt rust og hadde en bulk på framdøra, så jeg sendte bilen til en lakkerer som fikset dette og lakkerte opp hele førersiden og frontfangeren. etterpå Rubbet han og lakkforseglet han hele bilen.

Så bilen er rust fri og framstår som fin

 

Allt er dokumentert i form av en prosjekttråd med mye bilder.

 

Eneste negative med bilen jeg kommer på er at bakre eksosen er justert og hengt opp med ståltråd og ikke gummi foringer for å få justert den til orginal fanger ettersom den var tilpasset til styling fanger før. Fikses nok enkelt om man har ett eksos verksted i nærheten. evt at man finne tak i noen gummiforinger selv!

 

 

Register reima var byttet på 173k km. Det står så godt som nye nokian hakkapilita piggfrie vinterdekk på stålfelgene. Bilen virker tight og fin å kjøre. en veldig behagelig bil.

 

Bilen har elektriske vinduer, takluke, startsperre,sevo airbag, AC ++ som utstyr. Eu godkjennt ut oktober 2011.

Km standen står på 209k km. Reg reima ble byttet på 173k km.

 

Bilen er godkjent senket, men det er med de gamle senkefjørene som sto på(følger med)

 

alle hjulbuene er valset.

 

Av stereo følger det med spille, frontsett, 6x9 og en 12" sub, allt fra merket pioneer. Forsterkeren er av merket ADS.

 

Jeg har ikke kjørt mer en ca 10 mil bortsett fra turen hjem når jeg hentet den. Den har stått konstant i garasje og ellers kun blitt kjørt to turer til og fra lakk/bilpleie. Bilen er stillt ned veldig lav nå, men kan enkelt heves(evt senkes mer=)) med enkle grep for enklere transport nå ved dårlig føre.

 

Bare å spørre hvis det er noe, men ønsker kun seriøse henvendelser! og ikke annonseselgere

 

Kan kanskje være inntressert i innbytte i bil eller atv med hvite skilt.

 

 

Pris: 49 000,- inkl årsavgift (bilen har kostet meg endel mer enn dette uten at jeg har brukt den)

Kan selges 4000,- billigere med 17" momo corse felger.

 

Obs: ta kontakt på enten mail eller sms/tlf ettersom jeg skjeldent er innom her.

 

-Johnny

- 45 50 40 30

- Westerberg_86@hotmail.com

 

 

IMG_6851.jpg

IMG_6852.jpg

IMG_6858.jpg

IMG_6866.jpg

IMG_6848.jpg

IMG_6821.jpg

IMG_6549.jpg

 

Disse kan følge med istedenfor de hvite da mot en pris redusjon på 4000,- :)

IMG_6821.jpg

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår