Gå til innhold

Streetmeet Kristiansand, i år må det skje noe!!!

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hva hjelper det, når det alltid er en eller annen løk som ikke kan det, og gir de 10-15 bilene som står pent parkert på plassen ufortjent dårlig rykte?

 

Ville vært synd om de stengte parkeringsplassen ja, Sørlandsparken generelt sett er et veldig bra sted å ha biltreff :) Og kjempemorro å leke seg på en søndags morgen med fresht snøfall! Men slik oljedumping på tomta og synlige burnespor har jeg lite til overs for.. Da kan rånerne heller kjøre til Birkeland og legge igjen litt gummi på parkeringsplassen der :P

 

Etter det jeg har skjønt er også terskelen for bilarrangementer på Sørlandssenteret ganske lav. Virker iallfall slik, utifra dette:

 

"KRISTIANSAND: Rånetreff

23.45: Politiet sender en patrulje til parkeringsplassen ved Sørlandssenteret, hvor plassen skal være inntatt av rånere og deres biler."

 

Når politiet sender patruljer til parkeringsplasser hvor det står noen biler oppstilt skal det enten være ganske mye leven, eller så har det vært problemer før.

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Ser ikke bort fra at det kan komme opp bommer der ute snart om folk ikke klarer oppføre seg nogenlunde vettugt..

 

http://www.fvn.no/lokalt/politiloggen/article783772.ece

 

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article771209.ece

 

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article769803.ece

 

siste linken der. han typen er jo et under at lever enda. typisk adrenalinjunkie han der, er ikke første ganga han har vært på taket på en bil.

 

her er et anna stunt han hadde:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

politiet slår hart ned på deg om man morer seg litt på en parkeringsplass... mista selv lappen for nesten 4 måneder siden pga jeg la igjenn noe gummi med en gammel toyota carina 1,6... burde heller hatt premie for å klare dette:P 75hk:P... jeg mener det er bedre at vi holder oss der ute, en at vi kjører rundt i byen og spoler. men det nazipolitiet som skal ha opp oppklaringsprosenten sin prioriterer de som er lette å ta... og ikke ta de sakene som faktisk krever at de bruker huene sine... men altid klar for et treff når jeg får lappen tilbake... men spolinga for bli på driftinga:P leit å si det men har ikke råd til å miste lappen igjenn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe deg en sliten baktrekker og komme deg ut på glattkjøringsbanen annenhver helg.. ;) Bare husk: Heldekkende flammehemmende drakt, skinnsko (eller liknende) og hjelm!

 

Og jeg tror du kan kjøre der selv om du ikke har lappen ;) (du trenger bare noen som kan kjøre driftebilen opp dit)

Trenger kun hjelm om man kjører skiltbil i club klassen (bomull er flammehemmende, så går fint å kjøre med olabukse og vanlig genser). Må vel ha en eller annen lisens om man skal kjøre uten lappen.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da bil!:) får den forhåpentlig vis i morra:) har et galleri her Medlemsprofil - Bilforumet Galleriet tenkte jeg skal ut å drifte litt ja... men vet ikke helt hva jeg trenger for å kjøre med denne bilen. så når jeg får lappen skal jeg kjøre ut å høre med de... det er 600 hk i motoren på denna... så får se hva de sier:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda er skilter på den... men bare med orginal turbo motor... så er godkjent med 220hk... tenkte jeg skal kjøre på litt mindre turbotrykk, hvertfall til jeg har lært meg å bruke den skikkelig;)

tenkte å begynne på glattkjøringsbanen ja:P hehe har erfart hvordan det er uten lappen nå så...

 

joda morro med en ulv i fåreklær!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår