Gå til innhold

Selges: VW Polo -94

Ranger emnet


Empty

Anbefalte innlegg

Vil bli kvitt min Polo fortest mulig pga. overgang til større bil.

Er som sagt en VW Polo 1994 mod. Skulle vært på EU kontroll i januar, men har fått utsettelse ut mars. Ting som jeg vet på ordnes før EU er bremser foran, bytte klosser og mulig skive, og håndbrekk. Kan godt hende det er noe mer, men det har dessverre ikke jeg oversikt over.

Før forrige EU så ble det byttet det meste av bremserør, overhalt bremser, byttet et lager bak, byttet midtre eksos, ny tank og nye fjører og dempere (alle sammen). Dette var et 40/40 senkesett som er godkjent i vognkortet. Bilen er stiv og veldig morsom å kjøre. Motor og teknisk sett så skal det ikke være noe galt, jeg har i alle fall aldri hatt problemer med det.

Det finnes også noen andre ulemper med bilen.

Den lekker vann. Har ikke funnet ut hva det kan være. Følger med en tophat som man man bruke for å slippe vannproblemet. Overflaterust finnes det litt av på tanklokk, ved frontlykt og innvendig på dør.

Hvis bilen ikke blir solgt iløpet av en ukes tid så blir den vraket, for da slipper jeg årsavgiften.

Vil bare påpeke at bilen er fullt kjørbar, bruker den stort sett hver dag!

Bilen selges derfor som et lettere rep. objekt eller delebil. Pris har jeg ikke tenkt på, så bare kom med bud.

 

Hvis det er interesse for dette så skal jeg ta å legge ut bilder, eller hvis noen lurer på noe så er det bare å hyle ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta noen bilder i morra når det er litt lysere enn nuh.

 

Glemte selvfølgelig en meget vesentlig opplysning når jeg skrev annonsen. Bilen har vært forsøkt innbrudd i. Så håndtak førerside er skadet og samme gjelder låsesylinder i tenningslås, men det fungerer fortsatt å låse bilen og starte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har vært i kontakt med Vegvesenet og de sier at enten må den vrakes innen 22mars eller så må vedkommende som er intr. i bilen betale den, ellers så får jeg innkrevingen.

Siden årsavgiften er på 2790,- så sier jeg at førstemann som kommer med 7000,- innen onsdag 17mars får bilen også betaler JEG årsavgiften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår