Gå til innhold

Førerkortet i Polen

Ranger emnet


Jalal

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Vet ikke om jeg har postet denne helt riktig sted, men jeg postet den her hvertfall og beklager hvis jeg har postet den på feil sted.

 

Jeg lurte på om noen her inne visste noe om kjørerskoler i Polen, fordi jeg har meget lyst til å ta førerkortet i Polen da det sannsynligvis er lettere og det er mye mer billigere å ta førerkorter der nede, samt så får man en ferie med på kjøpet.

 

Kom med det dere vet om :)

 

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahah!! Du kødder med meg?! Å ta førerkortet der nede er like vanskelig som å overleve et gasskammer! Tru meg;) I Norge er det bare barnematen i forhold, bare det å overleve kjøreopplæringen er jo et under;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahah!! Du kødder med meg?! Å ta førerkortet der nede er like vanskelig som å overleve et gasskammer! Tru meg;) I Norge er det bare barnematen i forhold, bare det å overleve kjøreopplæringen er jo et under;)

 

Hehe, ikke etter det jeg har hørt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte selv å ta lappen i tyskland og da fikk jeg høre at du må bo OG vere registret i folkeregisteret i minst 6mnd for å kunne kjøre i norge/ta lappen i det landet det måtte vere..

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal stemme det, tenkte selv å ta lappen i Bosnia.

 

Og for det andre, det er vanskligere å ta lappen i Polen, har snakket med mange fra Polen om når de tok lappen, og det var mye mye mer komplisert enn i Norge. Og der nede er de faktisk ute etter å stryke deg, for da tjener de mer penger på deg.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår