Gå til innhold

olehenri`s Nissan 200sx S14A Racing Edition


olehenri

Anbefalte innlegg

aner ikke merke, står ikke noe synlig på den og det satt der når jeg kjøpte den :)

 

Ok, takk uansett :)

Har bare oppdaga at mange av FMIC kittene forutsetter fjerning av tåkelysan.

mens din har dem intakt.

- 08 BMW 325i E92

Til salgs - 96 BMW 750i E38

98 Nissan 200SX S14A - SOLGT///98 Volvo 940 B230FK - SOLGT///02 BMW 525da E39 - SOLGT///96 Volvo 940 B230FK - SOLGT///83 BMW 525i E28 - SPIKER///91 Ford Sierra 1.8TD (Grøss) - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Desto lengre tid det går mens man venter på penger så dukker det alltid opp noe nytt :p

styling-tech selger felgpakker med ultralite felger og dekk rimelig, så er i en vurderingsfase om jeg skal handle fra de eller om jeg skal handle 5zigen felgene ( som jeg kan risikere å vente i mange mnd på )

 

De ultralite felgene som er under vurdering er :

hikari.jpg

 

daiki.jpg

 

nurburgring.jpg

 

 

 

Jeg har kjørt 3 år med ultralite tidligere og ikke noe negativt om de, men vet ikke helt hvilke av disse som hadde blitt bra på bilen min, eller hvilken farge.. hmm..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjer det vel litt her fremover tenker jeg.

 

Felger er bestillt og de blir sendt i morra, samt at jeg snart bestiller meg en ny spiller til bilen regner jeg med, den jeg har nå hikker så fort jeg fis så det er ikke så morro å bruke den lengre.

 

Blir da denne:

14b6f4c6bf318f.jpg&bredde=605&rot=0&i=ok

Stylish - elegant In-Dash 2-DIN DVD Multimedia AV Receiver - CD-spiller, RDS radio, DVD, forsterker . . alt i ett !

 

Stay in tune. AVH-3200BT er den perfekte kontrollsenteret for all musikk og film. Nyt musikk og film samling i nesten hver eneste kommersielt tilgjengelige formater, inkludert DivX video og DVD. Med en praktisk USB-og AUX inngang på frontpanelet, kan du enkelt koble til din iPod, iPhone og en rekke andre enheter for AV-avspilling. Et SD-kort inngang ligger på frontpanelet.

 

Pioneer AVH-3200BT har 'Sonic Center Control ", som lar deg perfekt kalibrere og justere lydsignalet til lytteposisjonen. En ny 8-bånds grafisk equalizer øker ytterligere dine tilpassingsalternativer.

 

AVH-3200BT har også Hi-Volt (4V) RCA linjeutganger, så du kan bygge ut med ekstra forsterkere, subwoofere og høyttalere.

 

Pioneer forener kommunikasjon og underholdning i sin nye Bluetooth- og iPod kompatible CD-tuner.. En allsidig hovedenhet med trådløs Bluetooth® kompatibilitet for handsfree telefonbruk og Audio Streaming. Når paret enheten med Bluetooth-telefonen din, kan du nyte trygge, håndfri samtaler. Den integrerte Parrot Bluetooth modulen hjelper deg å høre samtalen gjennom bilens høyttalere, mens stemmen din fanget opp av en høykvalitets ekstern mikrofon. (følger med)

 

1000 oppføringer for opptil 5 individuelle brukere (hver oppføring kan inneholde opp til 5 unike numre)

 

AVH-P3200BT har alt som skal til for å bli det sentrale midtpunkt i brukernes mobile kinounderholdning. Støtter denyeste audio- og videoformater. Den har en 5,8-tommers QVGA berøringsskjerm og passer perfekt på en 2-DINs plass.

 

Med funksjoner som touch-lysbilde kontroll og bedre iPod grensesnitt, spiller dine favoritt filmer, musikk og andre medier bedre enn noensinne.

 

I Can See Clearly Now

På den nye 5,8 tommers brede berøringsskjermen på AVH-P3200DVD kan du nyte alt av musikk og videoer med stil. Lei av å måtte søke gjennom musikken din sang for sang? Nå kan du bla gjennom musikken din ved et lett trykk med fingeren.

 

iPod Made Easy

Bare koble i-Pod’en direkte til enheten ved hjelp av CD-IU50V iPod-kabelen, og du er klar til rock and roll. Touch lysbilde bla, Alfabetisk Hi-Speed Søk, albumbilder og forbedret Link Search gjør det enkelt å finne musikken. Utstyrt med grafisk display kontroll (iPod cover bilde og skyve berøringskontroll)

 

Bring musikken til liv

Hør den detaljerte, varme og klare måten kunstneren har ment det skal låte.., fra alle de svært komprimerte MP3, WMA og AAC-filer. Ved å gjenopprette data som har en tendens til å gå seg vill i digital kompresjon prosesser, kan Pioneer nå lage musikk lyd nær CD kvalitet.

 

Smooth Operator.

Å kontrollere dine filmer og musikk har aldri vært enklere. Med en swipe av fingeren på berøringsdisplayet, kan du enkelt kontrollere avspilingen

 

Personlig touch

Velg blant fem display farger og 112 fargers tastebelysning for å matche bilens interiørbelysning, farge og design. Du kan selv angi din favoritt JPEG fil som bakgrunnsbilde. Du kan også nyte en lysbildefremvisning av bilder på en CD eller USB-enheten.

 

Dual Zone-funksjon gir fleksibilitet, slik at f.eks de i forsetet kan lytte til musikk fra én kilde, mens baksetet passasjerene se en film fra en annen kilde på valgfri skjermer bak.

 

AVH-P3200DVD har i tillegg innebygget iPod adapter for full styring via skjerm og kan også spille av iPod video. (Med CD-IU50V - se tilbehør under)

Nydelig, skarp billedkvalitet og suverent brukergrensesnitt via Pioneer's interaktive berøringsskjerm som lar deg betjene systemet bare med et lett trykk med pekefingeren. Med store, tydelige ikoner og klare farger gir dette en svært god betjeningskomfort.

 

iPod Direct Control

Utstyrt med direkte iPod kontroll. Det er bare å koble iPoden via CD-IU50 iPod® kabel,(se tilbehør) så kan du betjene din iPod®. Du lader også opp iPod® når den er koblet til.

 

Enheten kan også kobles til bilens informasjonsdisplay, eller bilens multifunksjonsratt gjennom en minijack inngang på baksiden av apparatet (ekstra adapter kreves).

 

Parrot Bluetooth modul gjør tilkoblingen mellom Pioneer CD tuner eller navigasjonssystem til nesten alle Bluetooth-aktiverte mobiltelefon.

 

Det gjør også at kan du laste ned oppgraderinger for CD tuner eller navigasjonssystem.

 

 

 

 

 

 

DVD – DivX - MP3/WMA/AAC på DVD og CD

Ryggekamera inngang

USB 2.0 bak

Minijack A/V inngang i front

iPod styring via USB

Innebygget LPF og HPF

Direct Sub Drive

MOSFET 50W x 4

3 bånds GEQ

RGB knappebelysning

ASR (Advanced Sound Retriever)

Klargjort for Bluetooth CD-BTB200 adapter

Optisk ut

2 RCA linjeutganger 4V

Klargjort for IR fjernkontroll

Inngang for multifunksjonsratt

 

 

 

3 funksjoner som gjør underverker for lyden i bilen din..:

 

Auto EQ er en kraftfull lydtunings funksjon som bruker en mikrofon for å overvåke og analysere akustikken i bilen. Den justerer automatisk og utjevner hele utvalget av musikk frekvenser for å optimalisere ytelsen. I tillegg har den en digital 13-bånds grafisk utjevning for både front-og bakhøyttalere.

 

Auto Time Alignment beregner automatisk forsinkelsen fra hver høyttaler til lytteposisjon og justerer tiden justering tilsvarende.

 

Advanced Sound Retriever (ASR)

ASR lydteknologi gjenskaper automatisk harmoniske som gikk tapt under lydkomprimering prosessen.

 

ASR justerer frekvensrespons og lydtrykk, spesielt i høye og lave frekvensområdene, å revitalisere tettheten og tilstedeværelse av komprimert signalet.

 

Resultatet er en forbedret lydkvalitet med sin regi, tetthet og følelsen tilbake til samme nivå som den opprinnelige CDen.

 

Men kjøper den ikke i norge, heller til halvpris i USA : )

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de hadde jeg sansynligvis ikke fått på stygg lenge, samt at de koster omtrent like mye som de Hikari felgene jeg bestillte, og da UTEN dekk..

 

Måtte tenke litt økonomisk her, kom på at jeg har huslån alene og :P hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår