Gå til innhold

Zeeby`s Lancer Glxi 95 Update 17.07.2011


zeeby

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å starte opp igjen med prosjekt tråd, dere kjenner kanskje til den gammle tråden min om golfen, den eksisterer ikke noe mere.

 

Mitsubishi Lancer GLXI 1995 1.6L 115HK

Dette skal gjøres

Nytt anlegg(subber og forsterker)

Soting frem

[X]Soting bak

[X]Streamer

[X]Diverse Klistermerker

[-X]Bi-Xenon kit 6000K

[X]Effektanlegg??

 

Utgangspunkt

P6180155.jpg

lancer.jpg

DSC00027.jpg

 

Juni-Februar

Har fått på soting bak, felgene var med bilen, er ikke helt sikker på hvordan merke det er, det var også med anlegg, det er en ALPINE forsterker til fronthøytalerne, Sub og forsterker til subbene er ifra netthandelen, regner med det blir noe heftigere saker når Mai nermer seg.

DSC00237.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0028.jpg

DSC_0024.jpg

 

24.Februar

Har fått dekalene, kommer bilder, venter litt med å sette de på regner jeg med til det blir litt varmere ute, dere skal få se en video av bilen, anlegget står på også, det e iallefall litt trøkk i det gammle.

th_MOV00410.jpg

 

4.Mars

Har fått dekalene nå, det blir vell en stund til jeg setter de på, tror jeg venter til det blir litt varmere, er akkurat 50dager til jeg kjører opp for 2.gang : )

2mars2BIL005.jpg

 

25.Mars

Har ikke skjedd så mye mere, fikk på klistermerker osv i går, det ble helt greit, resultatet i bakruta ble iallefall veldig dårlig.

DSC_0118.jpg

DSC_0124.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0136.jpg

 

13.April

Har ikke fått gjort så mye mere med bilen, grunnen til det er vell for at jeg ikke har hatt den hjemme, den har stått i en varmegarasje i vinter! men nå er det 9dager til jeg kjører opp så det blir litt små fiksing fremover.

Har bestilt meg Bi-Xenon kit 6000k, så vi får se hvordan det blir når jeg setter det på.

l_1270764000_14822.jpg

443743-6-1271019152721.jpg

 

31.August

Beklager så mye for at jeg ikke har fått oppdatert tråden så mye, grunnen er vell at jeg har kjørt opp å da har jeg nesten flyttet inn i bilen, men uansett, dere skal få en liten oppdatering om hva som skjedd.

 

I begynnelsen av oktober så ble jeg stoppet av vegvesenet, så fikk jeg mangel lapp på Luigi rattet mitt å senke settet . dro på vegvesenet å fikk godkjent senke settet men ikke rattet, jeg kjørte oppover med streameren i fremruta, eneste han så før jeg kom inn døra var "Du kan starte med å fjerne det klistermerket i ruta" så der sto jeg å prøvde så godt jeg kunne å fjerne streameren med neglene i 30minutter..

DSC00637.jpg

 

Deretter så var det også på tide med Eu Godkjenning av bilen, der fikk jeg feil på Utslipp å noen andre små feil som ikke betydde så mye, satte på katalysator så var det ordnet å bilen kom igjennom eu`n.

 

Det som er endret på utsende på bilen er at jeg har satt på klarglass på blinklysene så har jeg tenkt å lakkere panseret. Det er noe feil med bremsene også, de henger på virker det som, jeg vet ikke hvor varme skivene skal bli, er det noen som kan forklare meg det? :)

 

DSC_0026.jpg

lancern.jpg

 

Så får dere et før og etter bilde.

 

lancer.jpg

lancern.jpg

 

31.August

Nye bilder og en video!: )

 

lancer1.jpg

lancer-1.jpg

<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid393.photobucket.com%2Falbums% 2Fpp12%2Fzeeby_01%2FLancer%2520GLXI%252095%2FIMG_0 054.mp4">]

?action=view&current=IMG_0054.mp4

 

12.Desember

 

Egentlig veldig dårlig med updates, det blir aldrig gjort nesten ikke, har hatt litt trøbbel med min kjære lancer. Plutselig en kveld så startet den å koke, vi skiftet vannpumpe å Termostat da disse var defekte, nå fungerer bilen akkurat som normalt igjen.

 

Ellers så går den veldig bra, vurderer å selge den før jeg drar inn i militæret, om noen av dere er intrisert så er det bare å sende en melding så kan vi avtale en pris så får vi se hva vi blir enige i.

 

 

Januar - April

Lite med oppdateringer men det har faktisk skjedd noe i det siste, fikk dtm bakpotte av en kompiss så fikk litt hjelp en kveld så sveiset jeg nye rør å satte på potta, det ble egentlig ganske stor forskjell.

bilde.jpg

IMG_0837.jpg

th_IMG_0823.jpg

 

April-Juli

Etter effektanlegget ble satt på når det var kaldt og slikt så tenkte jeg på et lite prosjekt i sommer, det ble lakkering av bilen. Slik ble alltså resultatet!

240154_1975041771342_1101994474_32388764_2135719_o.jpg

bilde-1.jpg

Panseret ble lakkert først, for å ikke bli uten bil så lenge!

bilde1.jpg

bilde2.jpg

3.jpg

230846_10150248841096368_605511367_9212885_4342776_n.jpg

Hva syns dere?

Endret av zeeby

1 Golf 2.0L GTI 95 defekt

2 Golf 1.6L 98 Solgt

3 Mitsubishi Lancer 1.6 16V GLXI 95 Bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår