Gå til innhold

Min mk3 (Prosjekt-tråd)*nye felger*

Ranger emnet


BjørnarGolf

Anbefalte innlegg

Da har jeg hentet meg en golf 94 mod til. Bilen er ikke den peneste, men motoren er en 1.8 90hk, og har rullet 128k. Kontra min 1.6 75hk som har rullet 200k.

 

Den "nye" motorer er demontert fra bil, og skal nå begynne å overhale den, og litt små trim.

Planene er:

kvass kam

porting

gi den mer luft

større eksos

 

Så om noen trenger Golf 3 deler, så er det bare å spørre :) Alt av deler på denne bilen kan jeg selge, uten om motor og girkasse da :)

 

Så bare send meg PM om hva du trenger, så skal jeg se om jeg har, og kan sende bilde :)

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei....så du skulle porten motoren din;P

ville det hjulpet litt på en GTI 8v ? hvis jeg i tillegg hadde en kvassere kam?

 

BTW utrolig fin golf du har:D

 

Takk :)

 

Ja din vil nok bli litt friskere av porting og kvass kam ;)

Når du porter toppen så utvider du luft og eksos kanalene, og da får du mer luft inn, og eksos lettere ut. Da bør du og gi den luft lettere i form av sportluftfilter, og effektanlegg.

 

Du burde kanskje lete etter er gti 16v topp, er ikke sikker på om den passer rett på. Kanskje noe du burde skjekke opp ;)

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke våre noe flink i det siste me update, mye pga jobb i havet.

Men den nye motoren er under overhaling, er i kontakt med Velox motor ang litt trim.

Har Lakkert bakfanger, men fikk bobler :( Bak skjermene er ikke lakken enda, men det blir gjort snart.

 

Over og ut! Blir mer update ang motor og resten av bilen i nærmeste tid :)

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Allright! Jeg har ikke våre flink å oppdatere, men kan jo gi en liten update.

 

Som sakt, felgene er solgt :( MEN har fått meg noen porsche design 90, som jeg holder på og pusser ned og blank polerer(tar litt tid) Men blir bra til slutt.

 

Den "nye" motoren begynner og nærme seg klar. Nye clutch, toppen er levert til Velox. I mellom tiden må jeg få på grenrør, og resten av eksosen må bli litt større, eks gti eksos.

 

 

Så har jeg et spm. Hvor får jeg kjøpt en egen bensintrykks regulator?

 

Dysen i monopointen er stor nokk til å levere nokk bensin. Men hjernen må chippes og bensintrykke på justeres opp. Kan hvor ligger egentlig bensintrykk regulatoren på golfen :P?

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår