Gå til innhold

Dårlig lys?

Ranger emnet


zzolem

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er min første post på Hiace-forumet. Jeg har sett meg litt lei av Norske grisepriser på bilpærer. Jeg har prøvd, og vil anbefale Osram Nightbreaker i hovedlykter. Har kjørt 1 år/20000km med disse pærene, som gir veldig bra lys fra ellers slappe Hiacelykter. Disse koster ca 400 for et sett med 2 pærer i Norge. Jeg bestillte mine på http://everlight.dk/ De har ofte tilbud, nå DKK135.- + DKK55 i frakt (H4). De er kjappe til å sende.

 

:ratatatat VAG

 

Ellers er det helt supert at det endelig er et Hiace-forum her.

Jeg bare elllsker Hiacen min:eddie

2005 Hiace D-4D 4WD Lang Kombi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert 6000k Bexenon og er veldig fornøyd med resultatet! Blender heller ikke så værst:P Har også `xenonlock` pærer i parklysa som stiller like sterkt som resten, avsluttet med å koble meg opp på de orginale `markeringspærene` som sitter i ytterkant av blinklykta (orginalt) så nå ble dette faktisk litt tøft også:D Har fått montert Gangstercap så bli noen orange dioder i den og etterhvert!:D Nå er det bare å få fatt på Trux kufanger som bærer 3x Hella med xenon og park=)

 

Xenon is king!<3!

Endret av gsi-power

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har montert 6000k Bexenon og er veldig fornøyd med resultatet! Blender heller ikke så værst:P Har også `xenonlock` pærer i parklysa som stiller like sterkt som resten, avsluttet med å koble meg opp på de orginale `markeringspærene` som sitter i ytterkant av blinklykta (orginalt) så nå ble dette faktisk litt tøft også:D Har fått montert Gangstercap så bli noen orange dioder i den og etterhvert!:D Nå er det bare å få fatt på Trux kufanger som bærer 3x Hella med xenon og park=)

 

Xenon is king!<3!

 

 

 

 

har du bilder ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår