Gå til innhold

Inspirasjon til corsa b prosjekt

Ranger emnet


olav1111

Anbefalte innlegg

Høres ut som seriøse planer :) Jeg har selv ikke økonomi lenger til å bygge og herje på...ellers hadde jeg iallfall vurdert å bygge motor som svarer til utseendet på bilen min..hehe:) Blir sikkert bra det der da...håper ikke det går for mye utover kjøreegenskapene da :)

 

Lykke til med prosjektet! Sleng opp bilder her på forumet når du begynner med breddingen og slikt da, lag en prosjekttråd :) Hadde vært spennende å se hvordan dette blir!

"Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson

 

2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang tråd, men likevel..

Har akkurat kjøpt en usett Corsa B, mener det skal være en World Cup, med mangel lapp på en god del, men likevel ikke for mange km på klokka (tror det er 130'/150'.

Tenkte å finne på noe morsomt med den, men tror kona blir gærn.

By, by den som vil. Har p.t. skilt og kjører, står i Asker.

Skaffer mer informasjon senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer prosjekt tråd,låver det =)

Kom gjerne med bilder av bredda corsaer eller i den retningen,alt hjelper,ider om alt =) noen sett et modda panser freks sleng det ut..

er sikker ikke bare meg som vil ha ider.

 

Kjøpte min corsa 1,4 swing i vinter med masse feil så skal få lagt ut bilder av evnet så fort snøen smelteeer den fram.

 

BUGGER- world cup,hmmm,int da venter vi på en oppdat på den bilen,hva er planene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha 18" felger på corsaen din, vil det bli for stort, kjøp deg 16" felger, 8" brei, det fyller ut hjulbuen din, skal du ha 18" må du enten skjere vekk en god del av inner skjermen din og valse, gjør du ikke dette så må du heve den noen cm :P, anbefalt med 16" felger ;), skal du ha nye front fangere osv, så ta en titt på (http://www.corsakits.uk mye bra, der jeg kjøpte mitt i =)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er girkasse som passer på let motor jeg lurer på,men vilken bil sitter r26 kassa i da???

 

 

er jo litt av meninga det,skal breddes og flytte ting opp og ut...

ingenting er umulig,18 er IKKE for stort på en corsa,det nekter jeg å finne meg i uansett hvor mange som mener 15" og 16" er bra,alle har jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er nok for stort(så lenge man ikke bredder osv), 17" fyller hjulbuene heelt ut, og det er da uten senk. 18" så må du enten ha sinnsyke smale hjul, som ser lite bra ut :P, eller så må du heve den, har prøvd meget mye på corsaene mine, og vet at 18" er for stort, men du får prøve ;)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo det som er planen,sjønner jo at 18" er STORT på en corsa,men om en bredder den,flytter hjulbuen lenger opp og muligens lager nye hjulkasser passer 18" med senk,er jeg åverbevist om =D

 

Ingen som har noe mere info om girkasse som passer på let motor,vilken bil den kommer fra??

noen flere ide bilder eller inspill folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår