Jump to content

Astra F - klokka dør når lysene skrus på!

Rate this topic

abear86
 Share

Recommended Posts

Har søkt i andre tråder her på forumet og ser flere har hatt problemer med kobling av cd-spiller i Astra F, men ingen med samme symtomer... Har nettop kjøpt bilen, og det er montert inn en Alpine spiller. Har ikke hatt ute spilleren, så vet ikke helt hvordan det står kobla.

Når frontlysene er avskrudd vises klokkeslett og dato som det skal, men om jeg slår på park- eller nærlys blir displayet svart.

Hva skal jeg se etter?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Jan Erik97
      Har ein 2012 D max som har gått 160000km, uten forvarsel forsvinner bak lys, kjøre lys og mindre lys til tall på gir, lys rundt ac brytere men instrumentpanelet får svært høy lys styrke.
      Byttet ett rele men varte 2-3 måneder før det begynnte på ny, relet er i orden bytter mellom to stk som  nødløsning men hadde vert fint å fått ett svar på hva som egentlig er greia
      Noen som har en ide? 
    • By Polo cross
      Hei, jeg har kjøpt en 2009 modell polo cross og jeg ønsker å bytte ut den originale radioen med et mer moderne multimediasystem. Ønsker ikke kun DAB-adapter, men med gps, radio og gjerne muligheter til å snakke i telefon. Er det noe som er mulig? Er det noen som jobber med å sette inn slike om jeg ikke får det til selv?
    • By Julian Bøe
      Hei!
      Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 520 e39 og tenkte å bytte ut den originale spilleren med en uoriginal spiller. Vil egentlig ikke dette da jeg syntes den jeg har er fin og passer til innteriøret. Men lcd skjermen er deffekkt. Jeg vil også ha en subb baki. Spørsmålet mitt er: hva er deres erfaring med å ha uoriginal spiller i denne bilen. Vil dere anbefale 1din eller 2din? og hvordan overgang har dere brukt? jeg forstår ikke helt dette med iso... osv... I tilleg vil jeg jo helst at multiratt skal funke. hvordan er det da med can-bus? Spilleren bør jo også helst ha phono uttak til sub. 
      Ble kanskje litt krunglete dette her, men håper på svar! Takk!
      Mvh Julian! (41364350)

• By Subaru2.0
      Hei
      Kjøpte nylig en Pioneer 2-din spiller av en på finn. Den ble kjøpt ny i 2020. Når jeg installerte den og startet den opp fungerte den fint og lyden var bra. Når jeg startet motoren og den hadde gått en stund og spilleren hadde blitt varm så ble lyden lavere og lavere helt til det ikke var noe lyd i det hele tatt, verken fra radio, dab, BT eller CarPlay. Det virker som at når spilleren har vært påskrudd i i noen minutter og blitt varm, så fader lyden ut. Når jeg har kjørt en liten tur så virker ikke lyden i det hele tatt selvom bilen kun står med tenning på. Noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være?

Og har jeg noe garanti på denne fra forhandler osv? har lest at det er 2 års garanti og noe reklamasjonsrett?? 

Takk for svar
    • By CRL
      Hei, jeg har en volkswagen touran 2006 manual. Jeg har problemer med at når jeg har parkert bilen å slukket den, kommer langlys/fjernlys på. Jeg låser bilen å den lyser forsatt. Lysene går av og på. Jeg har cruise kontroll på bilen men den fungerer ikke. Noen som vet hva det kan være? Eller hvor jeg ska begynne å feil søke? Takk for svar :-D
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy