Gå til innhold

Teorikurs H-lisens

Ranger emnet


_Kenneth_

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere her som ønsker H-lisens teorikurs før sesongstart? Vi er 2 stk som jeg vet om fra Molde-området som skal ta dette. Pratet med han i Tr.heim som holder kursene, og han holder gjerne kurs om det er nok deltakere. Du bør da ha mulighet å komme deg til Tr.heim på kurs, evt. Molde om vi er nok folk herifra. Slik jeg har forstått det, så kan dette kurset også brukes til kjøring på Gatebil f.eks, uten at jeg vet detaljene om dette.

 

Gi en tilbakemelding her, så skal jeg prøve å få til et kurs om det er nok interesserte. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstefører i Scuderia Flåklypa må jeg si at et slikt kurs er meget interessant. Like interessant er det selvsagt ikke å dra til bartebyen i tide og utide, men er det ingen alternativer på østlandet så skitt la gå...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvilke klasser dette gjelder, men det kan dere kanskje finne på bilspirt.no. Det er iallefall dette kurset du må ha for å kunne kjøre rallycross. Juniorer har eget kurs, tror jeg.

 

Reodor, det arrangeres kurs over hele landet ved behov, og det er en oversikt på bilsport.no - kalender, men er ikke kommet så mange kurs for i år der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Børge. Pratet med Tore Ruud, og det blir kurs etterhvert. Han hadde 5 stk som ville ha, men ønsket min. 5 til. Forstod det slik at de interesserte burde sende en mail med navn og nr til tankeru@online.no

 

Bilen har akkurat kommet fra sandblåsing, så neste steg er litt platesveising og litt forsterkning, så blir det å lakke karroseriet, og montere sammen igjen bilen. Satser på å ha den løpsklar i løpet av mars. Har lagt ut et par nye bilder på siden, og det vil komme mer jevnt fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som førstefører i Scuderia Flåklypa må jeg si at et slikt kurs er meget interessant. Like interessant er det selvsagt ikke å dra til bartebyen i tide og utide, men er det ingen alternativer på østlandet så skitt la gå...

 

Holdes lassevis av kurs i oslo, på rudskogen og vålerbanen. Hør med bilsportforbundet, eller sjekk http://www.bilsport.no :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår