Gå til innhold

Ny laptop

Ranger emnet


Xotick

Anbefalte innlegg

Skal du ha den med deg overalt er 18" en stor pc. Skal den stå på samme plass stortsett hele tiden er den perfekt. God cpu, gpu, bra hdd og bra oppløsning på skjermen.

 

Hvorfor vil du ikke ha HP?

 

Mest sannsynlig fordi HP er de PCene med flest feil. Jeg mener å huske at det er feil på hver 3 HP PC...

 

Men den PCen så grei ut den (Med tanke på god pris), men jeg vil på ingen måte anbefale en PC med så stor skjerm. Unødvendig, vanskelig å "snappe" med seg når du skal ta den med, og ikke glem dårlig batterilevetid.

 

Jeg sitter her med en 13.3" skjerm og Dell pc og er strålende fornøyd. Skal jeg se på film, kobler jeg bare PCen til TVen og vips, så har jeg film/PC på storskjerm =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg liker ikke skjermen på mange Acer Bærbare. Er så sinnsykt med gjenskinn i de! Sikkert veldig bra bilde i riktig lys, men en bærbar har du jo ofte med deg i sofaen nær vinduer og diverse og da er det veldig irriterende. Fant ikke noe mer info om skjermen på den pc'en du linka til annet enn at det var CineCrystal, så vet ikke om det gjelder for denne.

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna Acer. Disse pcene scorer blant de dårligste i tester, og flere i familien min har hatt problemer med disse. Kjøpte selv just en HP bærbar hos Lefdal, og de sa at de hadde så mye problemer med Acerene

at de skulle gå vekk fra dem. I tilegg er service-systemet til Acer noe dritt. Alle tror Acer er bra, og de selger godt. Men det er ikke de beste pcene som er laget.

 

Asus gjør det bra i tester, og har stort sett lykkelige eiere. Så gå for det ;)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig fordi HP er de PCene med flest feil. Jeg mener å huske at det er feil på hver 3 HP PC...

 

 

stemmer det, hvis det heter HP compaq. hp pavilion er gode maskiner som kan anbefales.

selv har jeg en 5738z fra Acer, med samme kval på minne, hardisk og sjermkort minne. i tilleg har jeg bluray.

har aldrig hatt noen problemer med den. kjører win 7 og er kjempefornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår