Gå til innhold

4x108 Speedline 15" og 17" felger ønskes byttet.

Ranger emnet


Morken

Anbefalte innlegg

Som emnet sier: Ønsker å bytte noen felger jeg har. Det er fordi jeg har bygget om bremsene på audien min og trenger større plass innenfor felgen til calipperne. Jeg trenger vinterfelger, helst 15 tommer men 16 kan også gå. Kravet er at de må være 4x108 og ha minimum 40mm fra anleggsflaten til insiden på eikene.

 

Jeg har fem 15 tommers speedline felger til en audi 90. Et 35, 4x108. Usikker på bredden. 5 spoke. tøffe felger, men trenger litt jobb for å bli strøkne.

Jeg har også 4 stk 17 tommere. Tre av de med gode sommerdekk. Disse er også 4x108.

 

Har du de felgene jeg trenger får du altså 9 felger og 4 eller 8 dekk i bytte.

Felgene kan også selges.

Ta kontakt for mer info.

 

456 07 369

andreasmorken@hotmail.com

 

Andreas

Åååå, det var seks HØØØYRE ja!

 

Audi 90 Quattro 20v Prosjekt

Volvo 240 GL Bilcross

Hanomag Henschel F25 Russebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 2 months later...
Som emnet sier: Ønsker å bytte noen felger jeg har. Det er fordi jeg har bygget om bremsene på audien min og trenger større plass innenfor felgen til calipperne. Jeg trenger vinterfelger, helst 15 tommer men 16 kan også gå. Kravet er at de må være 4x108 og ha minimum 40mm fra anleggsflaten til insiden på eikene.

 

Jeg har fem 15 tommers speedline felger til en audi 90. Et 35, 4x108. Usikker på bredden. 5 spoke. tøffe felger, men trenger litt jobb for å bli strøkne.

Jeg har også 4 stk 17 tommere. Tre av de med gode sommerdekk. Disse er også 4x108.

 

Har du de felgene jeg trenger får du altså 9 felger og 4 eller 8 dekk i bytte.

Felgene kan også selges.

Ta kontakt for mer info.

 

456 07 369

andreasmorken@hotmail.com

 

Andreas

 

er felgene solgt? bilder? sende på morten.90@live.no om de ikke er solgt/ byttet bort, har noe borbetfelger jeg kan bytte bort de er et 35,dekk som satt på er 205 brede så er usikker på bredden til felgen

1995 Ford Mondeo 2.0 16v SI 4x4

1994 Ford Mondeo 2.0 16v SI (sports industri spiker)

 

1995 Ford Mondeo 2.0 16v glx (spikersuppe)

1993 Toyota Corolla kokte ris som bare f da motoren gikk til hel***e :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår