Gå til innhold

Audi RS2 eller nyere Subaru Impreza WRX STI?

Ranger emnet


bjørn

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på en litt morsom 4x4.

 

Budsjett <400k.

 

Jeg har sett på STI'n fra rundt 2004 og RS2 (94-95). Fordeler/ulemper med disse bilene? Er det noen merkbare problemer med disse bilene? Subaru'n blir jo mye nyere bil, er det egentlig noen fordel?

 

EVO'n er også en tøff bil, men ganske dyr har jeg sett. Noen grunn til at jeg burde se nærmere på den tross det?

 

 

Takk for alle innspill..

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge bilene er garantert morsomme 4X4,

 

men det er jo to vidt forskjellige biler.

 

STI får du f.eks. ikke i stv. og RS2 kommer kun stv.

 

Om det ikke har noe å si for din del så ville jeg personlig gått for STI'en nettopp fordi at det er en nyere bil.

 

Men det er jo smak og behag.

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel også litt an på hvordan du vil at andre skal se på deg!?!

Kjører du en RS2 vil nok mange (Inkludert politi) se på deg som råner og en bråkmaker som kjører fort =P, mens STIen kanskje blir litt mer nøytral (Mer eller mindre)

 

Ville kanskje trodd det var motsatt? STI'n stikker seg ganske greit ut i mengden med vinger og scoop, mot RS2's relativt beskjedne utseende.

[ Volvo 242 -82 ]

[ Fiat Uno Turbo -86 ]

[ Ford Sierra Cosworth -91 ]

[ Volvo 240 -83 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du heller ha bilen din stært og slakta i løpet av det første halvåret du eier?.. vil du virkelig måtte mente ukevis på å få tak i deler til de her bilene pga bestilling fra utland. vil du virkelig ha noe som er så jævlig gammal, rævkjørt og utslitt?

 

er du heldig har du kjøpt deg en rs2 som sikkert har vært totalvrak 4 ganger, slakta samen av 2 biler og sikket stjålet dusinvis ganger!

 

 

 

just face it! Audi er for gammalt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja tar den jeg ass. klar for og bruke opp en haug med penger igjen jeg:)

men samma faen . nå er jeg max fornøyd med den bilen. quattro er faktisk helt ok:) men til sommeren blir den solgt

 

oh jada. lykketil! kjenner flere som har brukt MANGE! mnd på å slege bilen! hadde jeg vært deg ville jeg satt den i annonse i DAG! og håpa på at noen andre var dumme nok til å kjøpe innen sommer 2012

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje trodd det var motsatt? STI'n stikker seg ganske greit ut i mengden med vinger og scoop, mot RS2's relativt beskjedne utseende.

 

Den stikker seg ut av mengden, ja, men folk ser mer på den som en originalbil som skal se ut som en rallybil... Når de ser en sliten, lav Audi som ser litt sportslig ut og i tillegg bråker tenker jo folk automatisk rånebil...

 

Audi RS2 - noen som har rånet opp en Audi stasjonsvogn.

WRX STI - En entusiastisk Subaru-fan som ønsker en sprek bil som faktisk kan brukes :)

 

Slik ser i allefall jeg på det...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår