Gå til innhold

Vræææl !!! Panseret på min helt nye bil er full av sirkulære riper!!

Ranger emnet


Naftalina

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ta og les denne guiden da lærer du hvordan du kan ta vare på bilen din på den rette måten.

 

det finnes mange butikker som selger bilpleie utstyr, blant annet

scandicshine.no

godkjemi.com

blankbil.no

 

alt dette og veldig mye mer står på detailers club norway sine sider.

Endret av Exposito

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du hadde vasker for hånd så ville det vært vannet sin skyld i eventuelle riper som ble lagd?

Her er det en viss forskjell, som til og med DU sannsynligvis ser - håper jeg.

Grettenhet grunnet for lite sex ? Høres definitivt sånn ut på stilen.

Håper det nye året bringer deg mer av alt;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta og les denne guiden da lærer du hvordan du kan ta vare på bilen din på den rette måten.

 

det finnes mange butikker som selger bilpleie utstyr, blant annet

scandicshine.no

godkjemi.com

blankbil.no

 

alt dette om veldig mye mer står på detailers club norway sine sider.

Tusen takk for linker -dette kan jo ikke gå galt, haha:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en viss forskjell, som til og med DU sannsynligvis ser - håper jeg.

Grettenhet grunnet for lite sex ? Høres definitivt sånn ut på stilen.

Håper det nye året bringer deg mer av alt;-D

 

Er langt i fra gretten. Bare lurer på hva du egentlig tenker med når du ikke klarer å vaske en bil uten å få riper. Og nå vil du polere dem bort selv. Bare prøver å se deg til å skjønne at det ikke vil gå bra, men du ser ut som å måtte forsvare deg med ting du ikke vet nok om.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt i fra gretten. Bare lurer på hva du egentlig tenker med når du ikke klarer å vaske en bil uten å få riper. Og nå vil du polere dem bort selv. Bare prøver å se deg til å skjønne at det ikke vil gå bra, men du ser ut som å måtte forsvare deg med ting du ikke vet nok om.

Ehhhhhhh!! Haha, hm...nå mistenker jeg for alvor at du er mannen min, eller i det minste nært beslektet...Det er da ikke du som har betalt for bilen, mann.

 

 

Som sagt:Jeg har ikke vasket bilen min selv, det har en maskin gjort.

Hadde jeg vasket den for hånd, hadde jeg klart det fint, så nå skulle jeg selvfølgelig ønske at jeg hadde kjørt rundt i en møkkete bil i stedet.

OG å polere en bil er IKKE kjernefysikk, og kan helt sikkert utføres av enhver med kontakt mellom hodet og kropp.

Du prøver heller ikke å få meg til å se at det ikke vil gå bra, du slenger ut en tom kommentar som ikke har noe hold. Det oppleves ikke som hjelpsomt.

Da tenner jeg, enkelt og greit;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhhhh!! Haha, hm...nå mistenker jeg for alvor at du er mannen min, eller i det minste nært beslektet...Det er da ikke du som har betalt for bilen, mann.

 

 

Som sagt:Jeg har ikke vasket bilen min selv, det har en maskin gjort.

Hadde jeg vasket den for hånd, hadde jeg klart det fint, så nå skulle jeg selvfølgelig ønske at jeg hadde kjørt rundt i en møkkete bil i stedet.

OG å polere en bil er IKKE kjernefysikk, og kan helt sikkert utføres av enhver med kontakt mellom hodet og kropp.

Du prøver heller ikke å få meg til å se at det ikke vil gå bra, du slenger ut en tom kommentar som ikke har noe hold. Det oppleves ikke som hjelpsomt.

Da tenner jeg, enkelt og greit;-)

 

Er du tjukk nok i hue og vaske en 3 måneder bil i en maskin så skjønner du vel at det blir riper, ny / gammel, det blir riper. Og da prøver jeg å få deg til å skjønne at du skal gi bort polerings jobben siden du allerede har driti deg ut med vaske valget.

 

Hvorfor valgte du ikke å bare spyle bilen ren og ta det der i fra?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tjukk nok i hue og vaske en 3 måneder bil i en maskin så skjønner du vel at det blir riper, ny / gammel, det blir riper. Og da prøver jeg å få deg til å skjønne at du skal gi bort polerings jobben siden du allerede har driti deg ut med vaske valget.

 

Hvordan kan du tro at jeg kan skjønne noe som helst hvis jeg er tjukk i hue.......?

Men her er det ingen tvil om hvem som er tjukk i hue. Du er definitivt ikke en som kunne ha funnet opp kruttet, gud bedre altså.

Hvorfor i huleste helvete er det logisk å IKKE vaske en ny bil i maskin ?? Det står ikke akkurat skrevet over frontruten når man henter bilen. Greit at man kan vente litt til lakken har herdet, men tre måneder er tre måneder.

 

Det er ikke ofte jeg treffer på denne typen arroganse og mannsidioti, så jeg lurer jo på hva du er for et geni som kan sette deg på din høye hest og spy ut gørr:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du tro at jeg kan skjønne noe som helst hvis jeg er tjukk i hue.......?

Men her er det ingen tvil om hvem som er tjukk i hue. Du er definitivt ikke en som kunne ha funnet opp kruttet, gud bedre altså.

Hvorfor i huleste helvete er det logisk å IKKE vaske en ny bil i maskin ?? Det står ikke akkurat skrevet over frontruten når man henter bilen. Greit at man kan vente litt til lakken har herdet, men tre måneder er tre måneder.

 

Det er ikke ofte jeg treffer på denne typen arroganse og mannsidioti, så jeg lurer jo på hva du er for et geni som kan sette deg på din høye hest og spy ut gørr:titties:

 

Jeg regner med at du vet at det er kaldt ute.

Hva skjer med vann når det er under frysepungtet?

Hva skjer med vann på børstene en maskin bruker for å vaske bilen din når det er under frysepungtet?

Hva trur du skjer når fryst møkk og vann kommer spinnende mot lakken på bilen din?

 

Vet disse spørsmålene kan være vanskelig, så prøv ut google eller annen søkemotor av eget ønske og gjør et søk :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiser du på bensinstasjonen og klager, for om idioten bak disken greier å anbefale deg dette bør han da lære....

 

Is må vekk før vask, fint å fjerne dette med en steamer om det er mildt ute. Så avfetter du bilen og spyler grundig av den, så kan du vurdere om du vil bilen din så vondt som en maskinvask.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du vet at det er kaldt ute.

Hva skjer med vann når det er under frysepungtet?

Hva skjer med vann på børstene en maskin bruker for å vaske bilen din når det er under frysepungtet?

Hva trur du skjer når fryst møkk og vann kommer spinnende mot lakken på bilen din?

 

Vet disse spørsmålene kan være vanskelig, så prøv ut google eller annen søkemotor av eget ønske og gjør et søk :)

 

Jeg syns DU skal gi meg disse svarene, så får vi avsluttet saken.

Apropos - er det minusgrader i vaskehallen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns DU skal gi meg disse svarene, så får vi avsluttet saken.

Apropos - er det minusgrader i vaskehallen ??

 

Den står ute og har ikke mye varme i seg, så hva trur du. Du som liksom er så smart ;)

Eneste varmen jeg kan tenke meg at den har er varmt vann, men det fryser jo på når det ikke er varme i hallen.

 

Er lov til å bruke hue litt mer enn det som akkurat bryr en selv, ihvertfall når man er inne på et offentlig forum.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår