Gå til innhold

fjerning av fartsperre?

Ranger emnet


bmwfreek

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

på biler med fartsskriver som bruker skiver så funker det å ta ut sikringa ja. men har du digital må du gjøre noe mer drastisk. har sett flere lure metoder på det, men jeg skal ikke si noe her om hvordan det gjøres. vil også opplyse om at blir du tatt for å jukse med dette så blir du straffet, vær du sikker!

 

FL er volvo ja. og de er farlige å kjøre bare i 60km/t. har aldri kjørt en FL med gode bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på biler med fartsskriver som bruker skiver så funker det å ta ut sikringa ja. men har du digital må du gjøre noe mer drastisk. har sett flere lure metoder på det, men jeg skal ikke si noe her om hvordan det gjøres. vil også opplyse om at blir du tatt for å jukse med dette så blir du straffet, vær du sikker!

 

FL er volvo ja. og de er farlige å kjøre bare i 60km/t. har aldri kjørt en FL med gode bremser.

 

Haha, når du nevner det ja... Bremsene vakke verdens beste når jeg kjørte den:scared

 

Men jeg bare lurte om det var mulig :) Kjekt på transportetapper Oslo-Danmark etc :D

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hvis du har digital fartskriver så må du få den ut av "veggen" også sånn ca midt på skriveren så setter du en ganske kraftig magnet, det funker enkelte ganger...

Var en kunde på jobb hos oss som gjorde det med en MB Actros, og han fikk det til...

Member of SID. (spot island drifters)

Cars in garage:

Nissan 180SX s13 (Previously run by May Helen Dahl)

Nissan 200sx s13.5 (easily tuned, bigger turbo, manifold++) Soon for sale!

Nissan 200sx s13 (Soon to be a packed drift car)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fartskriver i bilen da? om du ikke har det så er det jo greit. for tar du ut denne sikringa. men da forsvinner fartsskriver og instrumentene kan tulle og da skjønner myndighetene at her er det noe muffens.

 

På Scania kobler ikke skriveren ut. Den skriver kjøretid og hastighet som vanlig. Hastighet på skive har IKKE tilbakevirkende kraft i dette landet, med mindre du er involvert i en ulykke, og det ikke finnes tvil om at det er din hastighet som er skyld i ulykken.

 

EDIT: Etter noen ekstra år i førersetet på stor bil har jeg begynt å innse at det eneste man oppnår med å være cowboy i trafikken er å stresse seg selv. Innfinn deg med plassen i køen, hold god avstand, bruk cruise-kontrollen til noe fornuftig. Du kommer kanskje frem 20 minutter etter at du teoretisk sett KUNNE, men du har brukt mye mindre diesel, du sliter mindre på bilen, du er til mindre fare for andre trafikanter, og du selv er mye mer avslappet.

Endret av Schnellfahrer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår