Gå til innhold

Bytte lykter for bedre lys?

Ranger emnet


Proximus

Anbefalte innlegg

På min '96 Omega er det veldig dårlig lys. Glasset utenpå er falmet/veldig slitt, så tenker at de på en måte er modne for utskiftning.

Så til dere som har byttet til linselys på Omegaene deres: Ble det noe bedre lys med tanke på kjøring i mørket uten veibelysning? Eller var det kun utseendet som ble bedre, og kjørelyset forble likt?

 

Slik jeg har det nå er det slik at det føles som jeg kjører med parklys på når kjørelyset er på, og at det føles som vanlig kjørelys når jeg har satt på fjernlyset. Det er egentlig sånn at kjøring i mørket på en måte ikke er mulig føler jeg. Pærene som sitter i nå er Osram Silvershine, så disse burde ihvertfall være bra nok...

 

Har tittet både på HTrade.no og gatebil.eu, og det blir nok krommede linselykter hvis disse kan hjelpe meg til bedre kjørelys.

 

På forhånd, takker for svar!

Opel Omega 2.0 16v caravan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er stor forskjel fra de orginale matte og til linselamper.

Depo som er merket de fleste kjøper billig, er helt ok. Du får hva du betaler for(hva kan en forlange for 1500-200kr) MEn er dårlig med justeringsmuligheter på de. Å de har en tendens til å gi litt feil lysbilde (snakker av erfaring etter å hatt 4 sett depo lamper på div Omega B)

Legger du i noe kr mer får du orginale hella linselamper som gir ennå bedre lys og ett knall lysbilde. :)

Mvh Håvard.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
Er stor forskjel fra de orginale matte og til linselamper.

Depo som er merket de fleste kjøper billig, er helt ok. Du får hva du betaler for(hva kan en forlange for 1500-200kr) MEn er dårlig med justeringsmuligheter på de. Å de har en tendens til å gi litt feil lysbilde (snakker av erfaring etter å hatt 4 sett depo lamper på div Omega B)

Legger du i noe kr mer får du orginale hella linselamper som gir ennå bedre lys og ett knall lysbilde. :)

Mvh Håvard.

 

Skjønner hva du mener når det gjelder Depo lyktene.. Sliter med å justere den ene, virker ikke som det skjer en dritt når jeg skrur på justeringsskruen.. Har du noe tips når det gjelder justering av disse?

Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår