Gå til innhold

Min Passat 1.9tdi highline -02

Ranger emnet


alex_89_p

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Fant ut jeg til slutt skulle lage en tråd om min Passat jeg også. Kan jo starte med litt informasjon om bilen; Det er en 2002 modell 1.9tdi 130hk highline som hadde trilla 151 000km når jeg kjøpte den (d.d. 176 000km). Kjøpte bilen av Erling Rød As i Askim.

 

Bilder:

 

Passat_skrtt.jpg

Passat_hyreside.jpg

Passat_baklykt.jpg

Rompa er cleanet nå

Passat_Bakfra.jpg

Passat_Alex_Tak.jpg

 

Bilen er forøyeblikket helt lik som på bildene untatt 16" vinterfelger.

 

Har bestilt emblemfrigrill, øyelokk og ferdigkutta lamin-x til frontlyktene, tåkelysa og baklampene. Grillen og øyelokka kommer mest sannsynlig i morgen :D

 

 

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 149 000kr for bilen. Da fulgte det med splitter nye continentaldekk (sportcontact3) på de 17" felgene, service og klarkjøring av bilen. Har i ettertid også fått endel fikset på garantien :) Som f. eks: ny radiator, ny tannstang, nye bremserforan, nytt endeledd (husker ikke side), nytt styrestag (husker ikke side) og litt diverse ting. Neste som står på lista er vel coilovere, lurer på om det blir D2. Noen som har prøvd dette før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex fra mp eller? : )

 

Satans fin bil, klarte å rote meg inn her i håpet om at jeg skulle bli

enda mer overbevist om å kjøpe Passat. Sinnsykt strøken bil!

 

And so the search goes on.. :)

Audi A4 2007 2.0 TDI.

 

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og vasket bilen igår så tenkte jeg skulle ta noen bilder. Har fått på den emblemfriegrillen nå, men er ikke helt ferdig foran. Skal legge på chromelista helt nederst fra originalgrillen. Har også fått foilet til lyktene, men ikke fått lagt på enda. Denne gangen er det jeg som har tatt bildene så ikke like bra som de andre :)

 

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

055.jpg

 

Bilen ser litt rar ut i lakken, det er fordi jeg tørket den, men fikk ikke av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår