Gå til innhold

Kræsja bilen :(

Ranger emnet


nm991

Anbefalte innlegg

om det KUN er bakfangern ville jeg absolutt betalt cash! er for mye idioter som skal ta småting på forsikringa så blir det barer dyrere for oss andre!

 

 

Jeg selv smalt min egen bil i min egen lastebil i går kveld.. skader for sikkert 70.000kr bare side ruta som jeg knuste koster 19.000 jævla kroner!

den tar jeg seff på forsikringa som da koster meg 1800kr i egenandel og mister ingen bonus!

 

mens selve skaden retter jeg selv og lakkerer!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det KUN er bakfangern ville jeg absolutt betalt cash! er for mye idioter som skal ta småting på forsikringa så blir det barer dyrere for oss andre!

 

 

Jeg selv smalt min egen bil i min egen lastebil i går kveld.. skader for sikkert 70.000kr bare side ruta som jeg knuste koster 19.000 jævla kroner!

den tar jeg seff på forsikringa som da koster meg 1800kr i egenandel og mister ingen bonus!

 

mens selve skaden retter jeg selv og lakkerer!

 

hva er det du gjør om kvelden da??;) uansett, surt å høre... ble selv påkjørt bakfra for 2 uker siden, ble skader for 9502,65kr for å være nøyaktig. Fyren skulle selvsagt ta det på forsikringa. Eneste positive med det var at jeg fikk ny ræv på bilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du gjør om kvelden da??;) uansett, surt å høre... ble selv påkjørt bakfra for 2 uker siden, ble skader for 9502,65kr for å være nøyaktig. Fyren skulle selvsagt ta det på forsikringa. Eneste positive med det var at jeg fikk ny ræv på bilen;)

 

hehe var litt skrivefeil! var i går morgs mente jeg! kjørte lastebilen ut fra parkeringa og skulle ha forden der lastebilen sto. skulle ta en 180 mellom lastebilene der og rygge meg på plass.

 

glemte seff at 4x4 sto på..;)

 

skjøt så jævlig fart med ræva inn i lastebilen så jeg fløtta pån haha!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler rått!

Excursion er hard ja.

Så converteren er ikke såååå dårlig enda?

Men du... Det jeg ikke har forstått er hvordan gutta (bla. du) kan beuke noen hundre... timer og tusen på en bil, og så kjøre villmann i noen minutter... også er det tilbake og rette igjen.

Omtrent som å se Øystein Sunde med Modællfly...

 

Selv kræsja jeg flyet mitt 2 ggr, også var jeg ferdig med den slags. Hakke flydd siden (1981)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskaper tjener jævelig fett, og da du ringer å ber om forsikring har de som regel en 20-30% å gå på i pris før du i det heletatt begynner med å sammle forsikringene dine.

 

Forsikringselskap går ikke i pluss pga det vi betaler inn til dem, men ettersom folk flest betaler forsikring på forskudd investerer forsikringselskapene det i andre ting, eiendom, aksjer etc.

 

De som crasher mye får som regel justert opp forsikringen sin selvom det ikke er bonus skade, forsikringselskapet kan faktisk sette opp prisen på alle forsikringer du har i grunn av en bitteliten skade.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår