Jump to content

Ønskes Kjøpt: Chevrolet/Dodge Van

Rate this topic

Foslid
 Share

Recommended Posts

Så vi har vært litt på latsida og har fortsatt ikke kjøpt russebil og det er ikke så mye igjen rundt omkring. Så da tenkte jeg det at vi kunne lete etter en van og male den rød og sette inn det av anlegg lommeboka tillater.

Så det meste av vans er av interesse, helst med høy tak men allt er av interesse. Er også veldig greit om den er Eu godkjent .

Maks pris: 35tusen

Årsmodell har ikke mye og si.

Den må veie under 3500kg dvs. kunne kjøres på klasse b førerkort

Vi holder til midt i Østfold så greit om vi ikke må reise i mange timer for og se på bilen.

Så hvis du har en stående du prøver og selge eller kjenner noen som gjør det er det bare og skrike ut.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By bjornarst
      Jeg og vennene mine hadde russebilen vår på EU kontroll, fikk på lappen at ryggelys ikke virker, etter å ha sjekket opp lysene fant vi ut at det ikke var montert ryggelys i det hele tatt. Må vi montere ryggelys på? Den har tydelig blitt godkjent tidligere uten ryggelys... Bilen er en Dodge van fra 1984
    • By STAUG84
      Ønsker å kjøpe / få bakerste siderute til Mitsubishi L300 92mod, kort type.
       Ikke selve ruten i sidedøren, men den helt bakerste.
      Jeg er bosatt på Fosen.
    • By Bolset
      Hei! Er på leit etter granada. Synes at MKII S2 er de flotteste, altså fra -81 til -85, men tidligere granadaer kan også vurderes. Helst en som er i god stand, og lav km er alltid ett pluss selvfølgelig. Kom med bilder og info om bilen om du har en tilsalgs. Send gjerne kontakt info til folk du tror har en til salgs!
    • By Teo3201
      Hei, lurte på å kjøpe en 1999 Mercedes Sprinter 903 til å ha i russetiden, men setene er litt dumt satt i. Jeg lurte på da om det er et problem å flytte to av setene litt rundt, så lenge de er festet godt? Sender med et bilde av hvordan det er i dag og hvordan vi ønsker å ha det.

Jeg vet at det er ulovlig å sette inn seter sidelengs, altså at de må stå med eller mot kjøreretningen, og at det er koster mange tusenlapper å få godkjent flytting av seter om bilen er førstegangsregisterert etter oktober 1999. Denne sprinteren ble registerert første gang i februar 1999, så den er innafor datoen

Tingen er at setene på ene siden av bilen (enkeltsetene) er festet med en fot i gulvet og ene siden av setet er festet i selve veggen på bilen. Om da det ene setet skal flyttes bak må det lages og sveises på en ny fot da jeg ikke kan finne noen Sprinter delebiler hvor vi bare kunne tatt en ny fot fra et sete. Det gjør også at om vi skal snu det ene enkeltsetet må det nok sveses av og på igjen andre veien. Om dette gjøres ordentlig slik at det sitter, med gjennomgående bolter med skiver og hele pakka, skulle det da være noe problem å få det godkjent på biltilsynet? Grunnen til at jeg er i tvil er fordi vi må få noen til å mekke på selve setene. Noen som har erfaring med dette?

Takker så mye for svar!

(Som du kan se i hjørnet på det ene miniatyrbildet er dobbeltsetene og det bakerste enkeltsetet festet med noen spesielle fester som allerede er i gulvet. De setene som skal flyttes er skrudd rett ned i gulvet, og om du ser veldig nært kan du se på det fremste setet at det har kun en fot ettersom den andre siden er festet i veggen)

• By Modalsli
      Volkswagen Caravelle selges, bilen sviver og går, nye bremser fremme på begge hjulene,nytt hjullager fremme på høyre side nytt eksos og ny tenningslås. Bilen har noe rust rundt hjulbuene men det meste er overflate rust som lett kan fjernes. 

Bak har bilen vært i en liten ulykke med en stolpe og har en liten bulk (se bilde).

Pris: 20.000kr ferdig pruta. 

Bilen selges som den er. 
      Register reim skiftet på 235000km 
      Km stand: 285817 (avlest 18.08.2015)
      Det følger også med to sett men eldre dekk.

Kontakt meg gjennom min finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=63125245

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy