Gå til innhold

Min Golf 4 Edition

Ranger emnet


Danny

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Ser at du har bytta til Chrome speilhus, jeg har også gått til innkjøp av det, men får ikke tatt av de gamle speilhusene. Har du en teknikk som funker? og hva men ikke burde gjøre?

 

 

Jeg er ikke helt sikker hvor den guiden ligger, men gå inn her:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1835863

Så finner du bilde guide på hvordan det gjøres :)

 

Er ikke så vanskelig som det ser ut som. Er noen skruer under.. Du må stille speilet helt til siden og så finner du en skrue bak der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bakrutevisker, så kan du jo sette på en Skoda Fabia visker. De fleste setter på en sånn på sin Seat Leon, som i bunn og grunn er samme bil som Golf 4. Passer rett på og er mye finere en orginalen!

 

100_0727.jpg

Jetta 85 - The funkmobile

Seat Leon - Bruksbil

 

Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den var mye finere enn den originale, og det er fint uten, men venter isåfall til sommeren. Fant ut at det faktisk er litt praktisk og ha den nå som det er vinter, selvom jeg omtrent ikke ser ut av bakruten ettersom den er så mørk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det er ettermontert :)

Tror nok ikke du får denne bilen med original xenon.

 

I hovedlyktene gjør man det. Men det kostet mer enn hva folk som kjøpte en ny Golf 4 gadd å betale.

 

Stefattern bestilte en Golf 4 ny i 00. Hvis jeg ikke husker helt feil så kostet det 18 000kr for xenon. På bmwen som vi også bestilte ny kostet det 7000kr mener jeg å huske. Samme året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår