Gå til innhold

førerkort beslag nommer 3 og uskyldig hva burde jeg gjøre

Ranger emnet


stan2

Anbefalte innlegg

førerkort beslag nommer 3 hjelp

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg dreit med ut første gangen med en snu sladd entte med 4000 i bot og førerkorte inndrat på stede i 3 månder.

 

andre gangen fikk jeg samma strafa men 5000 i bot men ikke pga slading men pga kræsja tok et skilt.

 

gikk det nå ei uke og 3 timer så satt jeg faen der igjen.

og nå vet blir jeg tatt for og sladde. igjen men jeg har ikke sladda men snude inne på området. der en kompis sladda i samma øyeblikket men han så purken og stakk og deretter dro av veien. jeg gjorde det ikke. og kjørte litt runt men hørte han hade blit tatt. så måte jo se uvitende at de skule ta meg. men ble så nervøs og har godtatt på stede. men reiste etter helga ned og ikke godtok a like vel og tatt kontakt med advokat. pga jeg tenkte meg om og hade 2 stykk med meg. som sa du gjorde jo ikke noe:/

 

vil nå si max uflaks

 

pluss jeg vet dem har ikke fåt sett meg ikke snakk om dem sto vist nok uten for bilen opp på en plass et stykke unda men hoppet i bilen når dem hørte oss nede der;(

 

Jeg kjørte bak!!

 

 

dena gangen er jeg u skyldig hva skal en gjøre?

 

red jeg blir lappløs for og si det slik lenge til

 

si jeg er desperat på og vise min uskyld og er ikke for og reise i avhør og være den store stygge ulven skule tro jeg har drept noen:o

 

beklager det er lite punktum og slik men kan ikke og sette det inn ser u.;)

 

mvh stian

Endret av stan2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å lete fram lignende saker som ikke har resultert i førerkortbeslag?

 

Evt. ta en titt i vegtrafikkloven, håndhevingsinstruksen i førerkortsaker, gp-4027 instruks for politiets trafikktjeneste, tapsforskriften, førerkortforskriften og slike ting?

 

Her er jo et eksempel hvor politiet selv sier at sladding/burning ikke automatisk er "farlig" nok til at man mister lappen.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.5757582

 

(nei, jeg gidder ikke å hoste opp info til deg. Hvis du virkelig vil ha igjen førerkortet så klarer du fint å finne ut saker og ting på egenhånd).

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt vanskelig å forstå deg til tider, men jeg hadde iallefall ringt til polti og spurt hvorfor jeg mistet lappen. Så hadde jeg tatt det derifra.

 

Uansett så blir det nok ditt ord mot politiet, so your probably fucked :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår